north italy
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסלול טיול כוכב בדולמיטים צפון איטליה

עזרה בתכנון מסלול טיול לצפון איטליה? השאירו פרטים 👇

הדולומיטים  הם אחד מהיעדים היפים ביותר בעולם.אי אפשר לשבוע מהנופים של ההרים המשוננים האלה , היערות הקסומים, אגמי הבדולח, הכבישים הנופיים והאווירה והקסם המיוחד שיש באלפים האיטלקיים.

אפשר לבחור אינספור מסלולי הליכה מדרגת קושי מאתגר ועד מסלולים קלילים המיועדים לכל המשפחה, אין דרך אחת בלבד לחוות טיול באיזור זה של צפון איטליה ואין תשובה אחת נכונה, מה שנכון למשפחה אחת , אינו בהכרח יתאים לאחרת ולכן כתבנו לכם מאמר שיעזור לכם להבין יותר מה מתאים לכם לפני שאתם מגיעים , אולי תחליטו שטיול בכביש נופי הוא חובה עבורכם ואולי טיול בעיירה ציורית ושלווה . 

המאמר הזה הוא הצעה המבוססת על ניסיון רב , הוא מרכז לכם את האיזורים המתויירים והפופולריים ביותר, אבל גם היפים ביותר  מהרמה המפורסמת אלפה די סיוסי  (סייזר אלם) המתנשאת מעל לעירה אורטיזיי,  פארק הטבע פואז-אודל  , Seceda  , אגם קארזה,  קורטינה ד'אמפצו , אגם די סורפיס,  טרה צימה די לווארדו , קאדיני די מיסורינה ואגם די ברייז  (  פראגסר וילדזי).

אלה רק חלק מהשמות שעולים כשמדברים על הדולמיטים, מקומות שלא משנה כמה פעמים תראו תמונות באינסטגרם , עדיין תרגישו שאתם מתאהבים  ויכולים להישאר באזור ההררי הזה עוד ועוד, בלי תאריך חזרה….

מסלול טיול כוכב הרי הדולומיטים צפון איטליה

ביקרנו בדולומיטים פעמים רבות ויש לנו המון טיפים לתת לכם, אז קריאה נעימה ואל תשכחו למרקר ולשמור, כי הטיול שלכם מתחיל כאן.

מסלול טיול לדוגמא שבנינו  בדולומיטים מורכב משני טיולי כוכב: הראשון יוצא מאיזור סלבה ואל גרדנה/אורטיזיי והשני יוצא מקורטינה ד'אמפצו- 

יום 1:  ואל די פונס 

יום 2:  Alpe di Siusi

יום 3 : Seceda

יום 4:  Sella Pass, Pordoi Pass,

יום 5:

Cortina d'Ampezzo, Lago di Sorapis, Sesto

יום 6:  טרק Tre Cime di Lavaredo  ואגם ברייס

היכן ללון?

אתם יכולים ללון בסנטה מדלנה , ואל די פונס, אורטיסיי , ואל גרדנה לצורך ימים 1-4

ימים 5-6 תוכלו לבלות וללון בקורטינה ד'אמפצו או באיזור בעמק ברייס

היכן הדולמיטים ממוקמים?

הדולומיטים ממוקמים בצפון מזרח איטליה. דרום טירול (Südtirol בגרמנית; אלטו אדיג'ה באיטלקית), היה חלק מהאימפריה האוסטרו-הונגרית בעבר , אך השפה הגרמנית , המסורת והתרבות הגרמנית עודנה נשמרת בחלק גדול מאיזור זה. אתם תיתקלו כמעט בכל פארק או אתר טבע בשילוט  בגרמנית ובאיטלקית  באורטיזיי תיתקלו גם בשפה נוספת, לאדין, שפה המדוברת בדרום טירול, בחבל טרנטינו, זוהי שפה עתיקה מאוד שנשמרה ועברה בין הדורות , היא התושבים עושים מאמץ כדי לשמר אותה למען הדורות הבאים כדי שלא תיכחד.

מהו הזמן הטוב ביותר לביקור?

אתם בוודאי שואלים את עצמכם, מתי מומלץ לעשות את הטיול  לדולמיטים בשיא הקיץ -ביולי או אוגוסט או שמא מחוץ לעונה בחודשים כמו יוני, ספטמבר או אוקטובר. השאלה הזאת חוזרת שוב ושוב , התשובה שלנו היא שרצוי לנסוע ביולי או בספטמבר . ביולי רוב הרכבלים ואתרי התיירות והמסלולים פתוחים, ביוני אין זה תמיד המצב וחלק מהמסעדות אפילו עדיין סגור. בוודאי כשמדובר באביב, רצוי לדעת משעונת הסקי מסתיימת בתחילת אפריל, זוהי לא עונת החורף ועונת הקיץ טרם התחילה ולכן הרבה מקומות יהיו סגורים, כולל רכבלים, מסלולי הליכה, מסעדות וכו'.  אוגוסט הוא אמנם חודש בו הכל פעיל, אך הוא גם העמוס ביותר והיקר ביותר.

תחילת ספטמבר עדיין היא אידיאלית, אין הרבה עומס והכל עדיין פתוח, אך מאמצע ספטמבר מזג האוויר משתנה דרמטית, רוחות מנשבות בגבהים,הרכבלים נסגרים לקראת עונת החורף, באוקטובר הרוחות כבר ממש חזקות, בקתות ההרים נסגרות בסוף ספטמבר, אבל אם המטרה היא לראות רק נופים, עיירות יפות ואגמים, אוקטובר יהיה בהחלט אפשרי.

לאיזה שדה תעופה כדאי לי לטוס? נחיתה והמראה

  • נמל התעופה הבינלאומי מרקו פולו, ונציה, איטליה
  • נמל התעופה הבינלאמי ברגמו, איטליה
  • נמל התעופה ולריו קאטולו, ורונה, איטליה-אידיאלי גם למי שרוצה להגיע לאגם גארדה.
  • נמל התעופה מלפנסה, מילאנו, איטליה-אופציה פחות טובה למי שמטרתו היא טיול בדולמיטים , שכן שדה התעופה מרוחק , אך אם אתם רוצים לשלב את אגם קומו או מאג'ורה בטיול או את העיר מילאנו, אז רצוי לנחות במילאנו.
  • נמל התעופה של אינסברוק, אוסטריה-רלוונטי למגיעים באירופה 

השכרת רכב-איזה ומתי?

רצוי לשכור רכב כבר מהארץ ולאסוף אותו מייד בשדה התעופה!

 לצורך הזמנת  השכרת רכב בצפון איטליה. כאן תקבלו השוואת מחירים ממספר ספקים של חברות מהימנות, כך שתוכל לבחור את האפשרות הטובה ביותר עבורכם במחירים אטרקטיביים ונוחים, בעיקר אם תזמינו מספיק זמן מראש, שכן אם תיזכרו ברגע האחרון, תצטרכו לשלם על כך מחיר והמחירים נוטים מאוד לעלות, כמו גם יהיה קשה יותר להשיג את הרכב  המבוקש על ידכם.

אם אתם מחפשים רכב עם תיבת הילוכים אוטומטית, ולא עם תיבת הילוכים ידנית רצוי מאוד להזמין רכב מוקדם ככל האפשר, כשנה ועד מספר חודשים לפני, כדי שרכבים אלה לא ייגמרו ו/או יהיו יקרים כל כך שהשכרה תהפוך לבלתי ישימה עבורכם.

נסיעה בהרי הדולומיטים-האם הנסיעה באמת מפותלת וקשה?

נשאלנו לא פעם האם זה מורכב או קשה לנסוע בדולמיטים, כמה מיומנות באמת צריך? האם הנסיעה בטיחותית ? אז התשובה היא שהכבישים נהדרים ומאוד בטוחים, אבל אכן הכבישים מתפתלים שכן מדובר בכבישי הרים , אך הם גם יספקו לכם כמה מהנסיעות המהנות ביותר,  זכרו כי  הכבישים במצב מצוין ולא נשקפת לכם כל סכנה.

אם אתם חוששים, אנו ממליצים להימנע מנסיעות בחשיכה בלילה וממליצים בחום לצאת מוקדם בבקרים , כדי לה ימנע מפקקים בימי הקיץ העמוסים.

שימו לב שבדולמיטים יש לא מעט רוכבי אופניים ואופנועים על הכביש , היו עירניים כדי לשמור על בטיחותם ובטיחותכם בזמן הנהיגה בכבישי ההרים.

Autostrade כבישי אגרה –

ישנם כבישי אגרה ברחבי איטליה , הם יהיו מסומנים , תצטרכו להוציא כרטיס המסמן היכן נכנסת ולשלם ביציאה מהכביש הזה. ניתן לשלם במזומן, או בכרטיס אשראי. אך רצוי לציין כי כמעט ולא תיתקלו בכבישים כאלה  בהרי הדולומיטים , אלא יותר בדרך מ/ואל אגם גארדה.

לכן בדרך אל הדולומיטים , בין אם נחתתם בוורונה, ונציה או נסעתם ממילאנו, סביר להניח ששתעברו בכביש אגרה שכזה.

האם אני צריך רישיון נהיגה בינלאומי?

התשובה היא חד משמעית כן, גם אם יהיו חברות השכרה שלא יעמדו על כך, דעו כי מבחינה חוקית, רישיון נהיגה בינלאומי  מחוייב וזאת בעבור כל נהג שאינו חלק מהאיחוד האירופי .

אם אתה נוהג באיטליה, עליך לשאת גם את רישיון הנהיגה הבינלאומי שלך וגם את רישיון הנהיגה שלך מישראל. חשוב מאוד לא לשכוח אותו שאחרת, לא תוכל לנהוג כלל.

מסלול טיול כוכב הרי הדולומיטים

יום 1: ואל די פונס

אנו ממליצים לנסוע הישר אל אחד מהעמקים היפים בדולמיטים הלוא הוא  Val di Funes ,Vilnöss. 

העמק ממוקם בסמוך ל- . Maddalena St. 

 לצורך הטיול היום, תוכלו לחנות בחניון Zannes/Zans,  מסלול טיול פופולרי בעמק-Val di Funes. תצטרכו להיפרד מ- 6 אירו ליום, 3 אירו לחצי יום (כל עוד הגעתם אחרי השעה  13:00).

מכאן, יתחיל להיחשף אליכם בהדרגה מרעה אלפיני מהפנט ופארק הטבע פואז-אודל במלוא תפארתו. 

יש באיזור מספר שבילים, אחד המומלצים ביותר נקרא שביל אדולף מונקל (Via delle Odle) הוא שביל העובר בפסגות אודל.

את השביל תתחילו בחניון ב-Zannes/Zans תעברו את שטחי המרעה בפארק הטבע Puez-Odle,, תגיעו לבקתה ותתענגו על ארוחת צהריים, אוכל אותנטי של טירול ובירה  גרמנית אותנטית,  המסלול המעגלי השלם באורך כ-9.2 ק"מ , הוא נועד למי שערוך ומוכן לבלות כמעט ארבע שעות עד להשלמתו.

עוד מסלולי הליכה מומלצים הם שביל המוביל אל בקתת ההרים והמסעדה Rifugio Genova Circuit, אתם יכולים ללכת בשביל סנטה מדלנה לתצפית מדהימה, שביל אחר מטפס הישר אל  פסגת טולן, לא משנה באיזה מסלול בחרתם אתם יכולים לבלות את הלילה בסנטה מדלנה או לנסוע לאורטיזיי .

יום 2: Alpe di Siusi ו-Val Gardena

Alpe di Siusi, היא אחת מהפסגות היפות ביותר בדולמיטים, למעשה מדובר ברמה אליה ניתן להגיע באמצעות רכבל מהעיירה אורטיזיי או שניתן להגיע אליה גרך כביש, אלא שזה סגור ברוב שעות היממה ופתוח אך ורק לתושביו או לתיירים הלנים ברמה ויש בידיהם אישור מעבר לרכב באמצעות הכביש.

סעו אל העיירה הציורית ל-Ortisei/St, כפר ב-Val Gardena. 

אם כבר לנתם כאן לילה קודם, אל תזיזו את הרכב מבמלון או ממגרש החיה מהכפר אפשר ללכת ברגל אל  הרכבל Ortisei – Alpe di Siusi .

אם אין לכם חניה במלון או שאתם לנים באיזור מרוחק יותר, תחנו בחניון בתשלום בחניון של הרכבל Ortisei-Alpe di Siusi. חניה תעלה לכם כ-0.50 יורו לשעה.

Alpe di Siusi /Seiser Alm, זוהי רמה ירוקה במיוחד עם מרעה אלפיני המוקף הרים מרהיבים מקבוצת ססולונגו/ והרי רוזנגארטן. 

ישנם מסלולי הליכה  רבים המובילים על פני הרמה. תוכלו ללכת לאורך שביל 9 ל-Saltria, מ-Saltria אל עבר Compaccio. תוכלו לשלב ארוחת צהריים בבקתת ההרים Rauchhütte.

אם אתם מחפשים בר נחמד לבילוי בערב,  Vinoteque La Cercia , הוא בר מצויין עם אוכל ואלכוהול משובח ולעתים יש בו אפילו הופעות חיות.

יום 3: פארק הטבע Seceda ו-Puez-Odle

פסגות פרמדה, ואל גרדנה, מסלול הדולומיטים #דולומיטים #איטליה

טיילו ב-Seceda Ridgeline

יום 3 יוקדש  לפסגת Seceda – הנוף הזה הוא אחד מהנופים האייקונים שמתארים את הדולמיטים, פסגה זאת ממוקמת תדיר  כאחד ממקומות החובה לביקור בדולמיטים ובעשרת הפסגות היפות ביותר, היא מככבת תמיד במקומות הראשונים ברשימה, אז כנראה כבר הבנתם שכדאי לכלול אותה בטיול שלכם.

כדי לעלות לפסגת Seceda. תעלו ברכבל Ortisei-Furnes-Seceda מ-Ortisei 

מהפסגה תצטרכו ללכת בסך הכל,  10 דקות כדי לחזות בפלטפורמת התצפית המפורסמת והאייקונית שמופיעה אצל כולם באינסטגרם, כן זאת שבגללה  Seceda, כה מפורסמת, אנחנו מדברים על התמונה בה ניתן לראות מקו הרכס, את העננים…. 

אם אתם מבקרים מחוץ לעונה (, בחודש אוקטובר, כאשר הרכבל סגור או אם אתם מעוניינים לעלות רגלית, ללא רכבל, תחנו בחניון Cristauta/Praplan ושם מתחיל שביל מעל סנטה כריסטינה, שמגיע עד Seceda.

יום 4: מעברי סלה ופורדוי

היום תסעו דרך מעברי ההרים סלה, פורדוי , הכבישים האייקונים ביותר בדולמיטים

מהכבישים המרגשים ביותר בכל הדולמיטים , ניתן למנות את מעבר גרדנה, הוא מעבר הרים בגובה 2,121 מטר המחבר בין ואל גרדנה לואל בדיה. מעבר הרים נוסף שהוא לדעתנו בגדר חובה וטיול בדולמיטים לא יהיה שלם בלעדיו, הוא כמובן  Passo Sella , הנסיעה עוברת בנופים עוצרי נשימה , כאשר הנקודה הגבוהה ביותר בגובה 2,240 מטר.  הוא נקרא כך בזכות קבוצת הרי סלה שנראים ממש כמו מגדלים וישאירו אתכם פעורי פה ועם רצון תמידי לעצור, לתעד ולצלם, אנו ממליצים בחום לנסוע בו פעם אחת ביום כדי ליהנות מהנופים ופעם שניה סמוך לשקיעה , כדי לראות את השקיעה הכי יפה שראיתם בחייכם, הנסיעה תהיה שונה לחלוטין בשעת הדמדומים ותוסיף קסם וחוויה בלתי נשכחת. אפשר לעשות סיבוב למעבר הרים פאסו פורדוי שם אפשר לעצור ולעלות ברכבל  שנקרא סאס פורדוי. שם גולת הכותרת היא תצפית לפנורמה של 360 מעלות. כשתרדו אנו ממליצים לאכול ארוחת צהריים בעיירה היפה קאנזיי.

יום 5: קורטינה ד'אמפצו, אגם די סורפיס

Lago di Sorapiss 

היום תסעו אל טיול הכוכב השני שלכם, אל מקום הלינה בעיירה המדהימה קורטינה ד'אמפצו

אחרי שעזבתם את  Val Gardena תוכלו להכיר את  Cortina d'Ampezzo בעמק Ampezzo, Belluno, אחת מהעיירות היפות והפופולריות ביותר בדולמיטים, היא יעד מצויין גם בקיץ  וגם בחורף, היא אחד מאתרי הסקי הפופולריים ביותר באירופה.

אם אתם טיילים מנוסים ולא חוששים ממסלול המוגדר כבינוני, אוהבים טרקים, אנו ממליצים לא להחמיץ את מסלול ההליכה הרגלי הלוקח אל לאגו די סורפיס

אגם Sorapis הוא אגם במחוז בלונו הממוקם על ראש אחת מהפסגות, אליה תטפסו רגלית, נכון….אין לשם רכבל ולכן אם תרצו לראות את האגם הטורקיז ביותר באיזור, הדרך היא אך ורק ברגל.

אגם די סורפיס קסום  לא רק בשל צבע הטורקיז שלו , אלא גם בזכות תפאורת ההרים המקיפה אותו.

כדי להגיע לתחילת המסלול המוביל אל אגם סורפיס תצטרכו להגיע אל   Passo Tre Croci  , כרבע שעה מהעיירה  קורטינה ד'אמפצו ולא רחוק מאגם מיזורינה. 

מ-Passo Tre Croci, קחו את שביל 215 אל הבקתה Rifugio Vandelli . שביל 215 מתחיל כשביל רגיל למדיי, אבל כעבור הליכה של שעה ברגל הוא נעשה יותר תלול  חשוף לצוק מצידו האחד, עד שהוא נעשה צר, בהמשך הוא מתרחב ומצריך כמה עליות.

ממש לפני ההגעה לאגם, תוכלו לעצור כמעט מול האגם , בבקתת ההרים Rifugio Vandelli, המקום היחיד עם שירותים, מזון ושתיה.

אל תשכחו להצטייד במספיק מים ומזון לטראק הזה וקחו בחשבון שהוא אורך יום שלם, אתם תרדו כלעומת שבאתם, מכיוון שזהו אינו מסלול מעגלי, חלק מדווחים כי הירידה תלולה מהעלייה, אל תישארו עד לחשיכה ורדו בשעות האור בלבד, שכן ירידה בחלקים החשופים בחושך, ללא ציוד, עלולה להיות מסוכנת, מעבר לזה לא מדובר בטראק קשה במיוחד, אם אתם אוהבים ורגילים לטייל ברגל, הוא פשוט מסלול ארוך.

יום 6: אגם מיזורינה, טרה צ'ימה ואגם ברייס

Tre Cime di Lavaredo , צאו מהעיירה קורטינה ד'אמפצו אל עבר אחד מהמקומות היפים ביותר בדולמיטים, שלושת הפסגות האיקוניות ,

תוכלו ללכת במסלול הליכה מעגלי שביל מעגל טרה סימה די לווארדו או אפילו לשלב את המסלול לנקודת התצפית קאדיני די מיסורינה

תתחילו את היום שלכם בבקתת ההרים ל- Rifugio Auronzo , תצטרכו לעבור בכביש האגרה Auronzo – Tre Cime di Lavaredo . לפני כן אנו ממליצים לעבור באגם מיזורינה המהמם.

טיול אופניים צפון איטליה
טיול אופניים צפון איטליה

מתי כביש האגרה פתוח?

סוף מאי/תחילת יוני – סוף אוקטובר/תחילת נובמבר, אך שימו לב , הכביש ייסגר בתנאי מזג אוויר קשים 

תוכלו לשלם במזומן או באמצעות כרטיס אשראי 

המעבר בכביש האגרה יעלה לכם   30 אירו , החניון ממוקם ליד Rifugio Auronzo. שער האגרה ייסגר במידה  שהחניון הגיע לתפוסה מלאה. 

מ-Rifugio Auronzo, ניתן לצאת למסלול מעגלי בו תקיפו ברגל את שלוש הפסגות , מסלול ההליכה ה-Tre Cime di Lavaredo נחשב לאחד מהיפים ביותר בדולמיטים, אבל אם תרצו סתם ליהנות מהנוף, אתם יכולים ליהנות, בלי ללכת ברגל כלל וליהנות בבקתה, את שלושת הפסגות הנקיות, לא תוכלו לפספס.

ניתן לשלב את נקודת התצפית Cadini di Misurina.

 לפני שאתם חוזרים לקורטינה ד'אמפצו, תבקרו באגם ברייס 

Lago di Braies / Pragser Wildsee

אגם ברייס האייקוני הוא אגם יפהייפה המוכר אף כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו, ממוקם בשמורת הטבע פאנס-סנס-ברייז, בעמק Valle di Braies בדרום טירול.

ברקע תוכלו לראות את פסגת קרודה דל בקו בגובה  2,810 מ', השילוב של ההרים והאגם בצבע טורקיז, הופך את המקום למזוהה ביותר עם הדולמיטים, אין כמעט ישראלי שלא חוזר מהדולמיטים ולא מעלה תמונה ל של אגם די ברייס.

מה החיסרון, אתם תוהים? העומס, העומס של האנשים בעונת השיא, יכול בהחלט להפחית מעט מההנאה הצרופה שתהיה לכם מהאגם, אאנו ממליצים להגיע לפני השעה תשע בבוקר או החל מ-17:00.

נסיעה לאגם די ברייז

לפני ה-10 ביולי, או אחרי ה-10 בספטמבר,הכביש לא מוגבל לנסיעה  , אבל אם אתם מבקרים ב-Lago di Braies בין ה-10 ביולי ל-10 בספטמבר,  הכביש יהיה פתוח רק לפני 9:30 בבוקר או אחרי 16:00 .

הגישה לאגם מוגבלת , לכן או שתגיעו לפני ברכב או שתזמינו חניה בחניון מראש או שתקחו בין השעות  9:30-16:00 תחבורה ציבורית, דרך נוספת היא ללכת ברגל או לשכור  אופניים . אנו ממליצים לשריין מראש כרטיס חניה ואז תוכלו לעבור עם הרכב בהצגת אישור חניה או אישור מעבר .

לפני שאתם מגיעים ל-Lago di Braies דאגו כמה ימים לפני להזמין  מראש את החניה שלכם .

ניתן להזמין חניה  באזור חניה P1 מכיוון שהוא קרוב יותר לאגם ,עלות 15 יורו ,ניתן ללכת ברגל אל האגם מהחניה .

יש גם חניון מרוחק יותר, מרחק של 5.5 ק"מ מהאגם , זהו חניון מעט זול יותר, עולה 9 אירו.ממנו יש שאטל עד לאגם  כל חצי שעה, , השאטל יעלה לכם עוד 5 אירו לאדם לכיוון , לכן בהחלט כדאי להתאמץ ולהזמין מקום בחניון הקרוב ביותר, שכן חניה כאן ושאטל בשני הכיוונים, יעלה לכם יותר וגם יאריך את הדרך.

שאלות ותשובות

Alpe di Suisi אחד המקומות היפים ביותר בדולומיטים. נקרא גם ה-Seiser Alm מרעה אלפיני  ירוק , עם גבעות ירוקות ונופים עוצרי נשימה עם אינספור מסלולי הליכה, סוסים, מסלולי אופניים, רכבלים ועוד.

אם המטרה היא לבקר באטרקציות עיקריות, יומיים עד שלושה יספיקו. אם אתם אוהבים טיולים ברגל בהרים, לראות אגמים אלפיניים, אנו ממליצים על חמישה ימים לפחות וניתן כמובן גם לשהות שבועיים ולא תכסו את כל האיזור, ראוי לציין שלמזג האוויר יש השפעה על השהות שלכם, כיאה לאיזור הררי, כמעט אין שבוע בלי גשם, גם בקיץ , קחו זאת בחשבון ולכן רצוי לשהות כמה ימים, כדי שיתאפשר לכם לטייל.

יולי ועד אמצע ספטמבר הם החודשים האידיאליים לביקור אם אתם מחפשים מסלולי הליכה ועלייה ברכבלים. מסלולי הליכה בדולומיטים נוטים להיפתח בעיקר לאחר שהשלג נמס. אבל גם ביקור במאי, יוני יכול להיות נהדר, אם אתם מחפשים בעיקר להימלט מעומסי התיירות.

מרמולדה, ידועה גם כמלכת הדולומיטים, יש בה מוזיאון המציג את ההיסטוריה המרתקת של מלחמת העולם , עד היום יש בדולמיטים חפירות ותעלות, חיילים רבים קיפחו את חייהם ומונצחים באחת מהפסגות עם הנופים היפים ביותר בדולמיטים.

לחזור למשהו ספציפי?

סיורים ופעילויות באיזור אגם גארדה

סיורים ופעילויות בדולומיטים

חוויה באיטליה מתחילה כאן

דילוג לתוכן