north italy
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיכום שבוע באגם גארדה (אפריל-פסח+פסחא)

עזרה בתכנון מסלול טיול לצפון איטליה? השאירו פרטים 👇

זוג +3 (9,6,3)
טסנו לורונה, משם לקחנו רכב דרך יורופקאר (כמעט לא היתה המתנה, בבאדג'ט היה תור ענק)
הנסיעה בכבישים, לרבות כבישי האגרה, מאוד נוחה.עם וויז. השכרנו כיסא לקטנה. פיאט טיפו סטיישן. הספיקה ל2 מזוודות גדולות, 3 טרולי ועגלה- שימו לב לציוד שלכם!
לינה בכפר הנופש belvedere village

Booking.com

יתרונות: מיקום מצויין, הכפר מקסים, 3 בריכות מהממות שלצערנו היה קר מדי לנצל.
ארוחת בוקר סופר זולה (8 אירו למבוגר 4 אירו לילד) מגוונת ונחמדה מאוד, המסעדה זולה ומאוד טעימה (הראל בן 6 ניקד את הבולונז 10/10) החדר גדול ונוח.
חסרונות: אף שאינני "חולת אקונומיקה", החדר לא היה מספיק נקי לדעתי והיו מלא נמלים.
אגב לקחנו דירת פרימיום עם שירותי ניקיון כל יומיים. לדעתי זה חובה.
ביום ההגעה, אחרי מסע ארוך, שמנו את הדברים בחדר ויצאנו לסיבוב אווירה ב- peschiera del garda עיירה מהממת סמוכה לכפר הנופש.
ביום הראשון לקחנו את הרכב ונסענו צפונה לריבה דל גארדה תוך עצירה בתצפית על הנוף של האגם וההרים.
העיירה קטנה וחביבה. לא בטוחה ששווה את הנסיעה. רצינו להיכנס למערת מפלים קסקטה די וארונה (Cascate Di Varone) אבל היה שם תור בלתי נגמר 😐 ולכן נסענו ל- malcesine שהיתה הצלחה גדולה- פסטורלית, נעימה, נוף מקסים, מלא חנויות קטנות, גלידריות ומסעדות. בהחלט אפשר למלא אחר צהריים בשיטוטים.
ביום השני נסענו לסרמיונה. הפקקים לא איפשרו לנו להיכנס לחניה הקרובה ולכן שמנו את הרכב רחוק והלכנו הרבה לעיר העתיקה. עיירה חמודה ויפה. גם כאן העברנו שעות רבות בשיטוטים, גלידות, חנויות יפות וגם סיור ברכבת.
יום שלישיגארדהלנד. היה יום קשוח! אף שתכננו את השהות אחרי הפסחא, המקום היה מפוצץ!!! תורים לכרטיסים (קנינו מראש בהנחה בכפר הנופש), בכניסה ובכל מתקנים!!!
הילדים הקטנים התלהבו ביותק מהעולם של פפה פיג
הגדולה רצתה מתקנים יותר אקסטרים וההמתנה היתה בהתאם (שעה וחצי למתקן הכי חדש וכשעה לשאר המתקנים) .
כמובן שלא הספקנו לראות את כל הפארק עד לסגירתו.
יש מלא מקומות לאכול, לשתות ולקניות- תתכוננו להוצאה…
הפארק מקסים ממש! מלא מלא מתקנים לקטנים ומאוד מסודר (מפת הפארק שנותנים בכניסה מראה בדיוק את הגבלות הגובה) אבל התורים הבלתי נגמרים הורים מאוד את החוויה. עם ילדים גדולים מציעה לקנות כרטיס לעקיפת התורים (ניתן לרכישה בתוך הפארק).
יום רביעי- על אף החשש שהילדים פחות יהנו ולאור העייפות מגרדה לנד, החלטנו ללכת ליום רגוע בורונה, החלטה שהתבררה כמוצלחת במיוחד. החננו בחניון הסמוך לפיאצה ברה, רכשנו כרטיס יומי של ורונה במודיעין הסמוך לארנה.
העברנו יום שלם בשיטוט ברחובות היפים, בארנה, במוזיאון הטבע החמוד (זה לא ניו יורק), בבית של יוליה (מרומיאו ויוליה, למרות שזה רק ספר 😉), כנסייה נחמדה, צילומים על הנהר וכו'
היה גם שוק ואוכל…
בקיצור מומלץ ליום עירוני ורגוע. הילדים ממש נהנו.
יום חמישי- התלבטנו רבות אם ללכת למובילנד אחרי הגארדהלנד. בסוף החלטנו ללכת על זה וגם פה הופתענו לטובה. לא מצאתי המון מידע על המובילנד, גם לא באתר. מדובר בפארק לא גדול, לא עמוס אבל כייפי ומשגע! כל המתקנים עם סיפור מעניין שמלווה אותו. המון מתקנים לעלות כמשפחה. אפילו הקטנה עלתה על ספינת פירטים, מפלי אימה, טיול גיפים ועוד. מכיוון שלא היו תורים, עלינו שוב ושוב על מתקנים אהובים. כמובן שהיו הצגות מושקעות ולקינוח מופע פעלולים מגניב במיוחד של רמבו.
הילדים לא נחו לרגע והתלהבו מהכל.
הפארק נסגר ב18 והיתה לנו שעה וחצי להעביר עד לארוחת האבירים.
שתינן קוקטייל בבר סמוך ונכנסו לארוחת האבירים.
ההמלצות במקומן! חווייה מיוחדת, כייפית, הילדים עודדו והריעו. גם האוכל היה ממש טעים.
לא לוותר!
פה אני מוסיפה המלצה אישית- תכינו את הילדים. מה הולכים לראות, מה הולכים לעשות, מה הסיפור מאחורי.
הקטנה לא הפסיקה כל היום לבקש לראות את המלך והנסיכה (וזה השאיר אותה ערה ברצף עד 22 בלילה 🙃)
יום שישי ואחרון- ירד גשם והיה קר. היינו גם מותשים. הילדים גם רצו לנצל את בגדי הים שהביאו באופטימיות רבה.
אז החלטנו ללכת ל- aquardens. גם כאן לא מצאתי המון מידע וקיוויתי שהמקום מתאים לילדים.
מתאים? הכי מתאים! אומנם לא מדובר בפארק מים עם מגלשות וכו' אבל בהחלט מתחם ענק, יפה מסודר ונקי עם בריכות רבות ושונות, בטמפרטורות שונות, חלקן מקורות וחלקן לא. ג'טים של מים, כורסאות ג'קוזי בתוך המים, בר במים, איזור חיצוני עם בריכות חמות וקרות, מסלול/נחל עם זרם מים שסוחף בעדינות.
בילינו 6 שעות בנעימים וחזרנו עייפים, מרוצים ורעבים. ועוד בפינת ההמלצות מהשטח- סיימנו 6 שעות (!) באקוורדנס. הילדים (9,6,3.5) היו בעננים ולא רצו לצאת משם. מדובר במתחם ענק עם בריכות מחוממות, מקורה ולא מקורה (גם הלא מקורה מגניב, אפילו בגשם). מלא סוגי ומתחמי בריכות, גקוזי וג'טים של מים בכל הבריכות. הכל מסודר ונקי. מעט יקר אבל פיתרון מעולה ליום גשום (כנראה שבקניון הנזק היה יותר כבד 🤪 ) אם אוהבים מים חמים כשחם בחוץ…. יש שם גם בריכות עם מים קרים
יום שביעי- חזרנו לארץ דרך ורונה.
הצ'ק אין לטיסה נפתח רק קצת יותר משעתיים לפני הטיסה לתשומת ליבכם. דיוטי פרי מינימאלי.
תודה רבה למטיילת יפעת לונבראון חיימוביץ' על סיכום הטיול המושלם שלה!