north italy
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זוג עם 4 ילדים בצפון איטליה

עזרה בתכנון מסלול טיול לצפון איטליה? השאירו פרטים 👇

אז נעזרנו המון בקבוצה הזאת, תודה. אני כותבת פה מהלוויות שלנו שאולי יעזור למשהו.
נסענו זוג+ 4 (12, 10, 7, 3)
נחתנו במלפנסה ביום שני ב2 לפנות בוקר. ישנו במלון אידאה בשדה תעופה.
בבוקר שכרנו רכב מושלם לצרכים שלנו Noleggiare. Ford משהו 7 מקומות עם מלא מקום ל4 מזוודות.
בעיקרון וכדאי לשים לב, הזמנו בטעות רכב חשמלי ועד אנו לאסוף אמרו לנו שבמיכל מספיק רק ל200 קילומטר אז החלפנו לדיזל, וזה יקר ממש את ההשכרה (ב3000₪ כולל ביטוחים)
משם נסענו ביום שלישי בבוקר למלססנה שם ישנו שלושה לילות ב״Vila Piffri” היה מושלם. מרווח גדול מאובזר נוף משוגע מרפסת ענקית ובריכה. מיקום מושלם 3 דק נסיעה מהטיילת ו5 דק נסיעה מהמונטה בלדו.
יום רביעי בבוקר נסענו שעה נסיעה לפארק המים קאנווה. פארק מושקע, יפה, מהנה אבל לא מתאים לילדים קטנים. בת ה3 שלנו יכלה לעלות רק על מגלשה אחד ולשחק בבריכת גלים.
בדרך חזור עצרנו במונטה בלדו, נוף מהמם!
יום חמישי נסענו לאגם טנו. מהמם. כיף להשתכשך במים. יש דגים וברווזים, פסטורלי לגמרי. אפשר לעשות טיול סביב האגם. נח להליכה לכל גיל אבל לא עם עגלה, הסיבוב כולו כולל גשר מגניב לוקח כחצי שעה.
משם נסענו כחצי שעה ללימונה שם שכרנו אופנים. חוייב מהממת אבל חשוב לדעת שהקילומר וחצי, שתים הראשונים (והאחרונים כי המסלול זה הלוך חזור) קשוחים עם הרבה עליות וירידות וצפיפות של אנשים בעיירה. אבל האמצע מהמם על דק מעם אגם גרדה.
יום שישי נסענו לונציה. עצרנו בקניון עודפים בדרך, לא זוכרת את שמו. חנינו בחניון ״פיאצה רומא״ זול יותר מהחניון השני. ישנו באייר בי אנד בי Ca Sciarrin Apartment המיקום היה נח מאוד, 3 קומות 3 חדרים 2 מקלחות, נקי מאובזר עם מרפסת קטנה.
יום שבת הסתובבנו בונציה
יום ראשון בבוקר נסענו למוראנו. היה מהנה ממש לילדים ולנו. לקחנו סיור קצר, לא מידיי ולא ארוך ומשעמם.. של כחצי שעה שם הראו לנו איך מכינים ואזה וסוס מזכוכית.
משם המשכנו למלון גרדלנד הוטל. מלון מושלם לילדים חוויתי ממש! השמות של גרדלנד הדינוזאור מסתובב ומצטלם עם הילדים יש הפעלות לילדים בערבים. (למבוגרים אין יותר מידיי במלון. אין חדר כושר, ואין מכונת קפה בחדרים כל הדברים הבסיסיים..)
אנחנו ישנו בחדרים של ״Peppa pig” אמנם יקרים יותר מהחדרים הרגילים אבל מי שאוהב את הסדרה זה ממש ממש מרשים!
הלכנו אחרי הצהרים לSummertime חוף 5 דק נסיעה מהמלון שם שכרנו רק ב16 יורו לשעה סירה עם מגלשה. אחת החוויות היותר מהנות שעשינו. -כדאי ממש לבוא עם סנדלים למים, יש אבנים בכניסה למים ובפנים החול דביק ומגעיל.
יום שני הלכנו לפארק גרדלנד עם שאטל מהמלון, וכך גם חזרנו למלון בערב.
הילדים שיחקו במלון יש כמה מתקני שעשועים, אומגה ממנה הם נהנו מאוד.
יום שלישי חזרנו למלפנסה דרך קניון Adigeo
מי שרוצה מוזמן לשאול שאלות ואשמח לענות.

לינק לפוסט המקורי של מיכל בקבוצת המטיילים שלנו >>

לחזור למשהו ספציפי?

סיורים ופעילויות באיזור אגם גארדה

סיורים ופעילויות בדולומיטים

חוויה באיטליה מתחילה כאן

דילוג לתוכן