north italy
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול 5 ימים באגם גארדה ובדולימיטים

עזרה בתכנון מסלול טיול לצפון איטליה? השאירו פרטים 👇

לאחר טיול מטורף באגם גארדה ובדולימיטים רושמת פה את מסלול הטיול-
**לתיוגים למקומות אתם יכולים להכנס לאינסטאגרם שלי: sigalush9 יש שם את כל המיקומים ושמות המקומות בהיילייטס
יום 1– נסיעה משדה תעופה מילאנו לכיוון אגם גארדה, נסיעה ושוטטות בעיירת Limone sul Garda, חנייה בחניון המקורה למעלה. אכלנו בעיירה פיצה וגלידה, לדעתי זו אחת העיירות הכי יפות וכיף לשוטט שם בסמטאות.
לאחר מכן נסענו ל- Riva del Garda למלון Parc Hotel Flora, שוטטות בעיירה, קצת קניות ואכילה במסעדת
La Caneva Bistrot Mediterraneo
(הרבה מנות של פירות ים ודגים) אנחנו הזמנו בשר ופסטה (בלי פירות ים), הפירה שלהם מאוד טעים ואחלה שירות! מהמלון יש נוף מהמם מהמרפסת וארוחת בוקר מגוונת ועשירה!
יום 2– נסיעה לאגם TENNO- מהמם! לאחר מכן נסיעה לעיירת Molveno לנקודת תצפית על הגשר והנהר שעובר בין 2 חלקי העיירה. נסיעה בצהריים לאגם Carezza, ממליצים לנסוע בצהריים כשהשמש מעל האגם. יש מסלול קצר מסביב לאגם- אנחנו לא עשינו אותו. האגם מהמם ביופיו! לאחר מכן הגעה מוקדמת למלון Kolfuschgerhof Mountain Resort&Spa in Dolomites Colfosco – Corvara – Alta Badia, Via Rönn, Calfosch, כדי להנות משירותי הספא של המלון- 2 בריכות מחוממות, סאונה ונוף מטורף לדולומיטים!! ארוחת ערב במלון שכלולה במחיר המלון- 5 שלבים של מנות כאשר בכל שלב ישנה בחירה מבין 2 אופציות, מה שאנחנו אכלנו: סלטים, מרק בקר, ריזוטו עם גבינת מוצרלה, כבש עם תפוחי אדמה ומגוון קינוחים.
יום 3- ניתן לראות את הזריחה מהמרפסת בחדר ב5 וחצי בבוקר- ממליצה בחום! ארוחת בוקר מאוד טובה במלון, נסיעה לst Magdalena-לדעתי המקום הכי יפה בטיול!!! לאחר שעתיים עליה עם מזג אוויר טוב- הנוף מדהים מדהים מדהים. אנחנו לקחנו את מסלול 36, למעלה אפשר להצטלם גם על הספסלים, שתינו קפה בבית קפה למעלה ויש אפשרות למלא את בקבוקי המים. מאוד ממליצה לא לוותר על המקום הזה- הוא מדהים ומיוחד. לאחר מכן ירידה לחנייה ונסיעה לכנסיית church of St. John, הכנסייה באמצע שטח אחו ענק, ניתן גם להכנס פנימה בעלות של כמה יורו- אנחנו צילמנו רק מבחוץ. נסיעה לעיירת אורטיזיי ונסיעה למלון GENZIANA– מלון מאוד מאוד טוב ואנחנו שודרגנו לסוויטה על חשבונם מבלי שביקשנו.
א.ערב במסעדת הפיצה TURONDA וקינוח פאי תפוחים בקפה אדלר.
יום 4– א.בוקר במלון, שוטטות בעיירה אורטיזיי ומעט קניות, רכבל מאורטיזיי ל- Alpe di Siusi
לאחר מכן, נסיעה לעיירת סרמיונה, שוטטות בעיירה, קניות של מוצרי כמהין לקראת חזרה לארץ בחנות CAPRICCI DI GOLA- מאוד מומלצת, שירות טוב ומוכרים מאוד נחמדים, בחנות יש גם גבינות, פסטות, ממרחים וכו'. ארוחת ערב במסעדה IL GIRASOLE שבמקרה מצאנו אותה דרך גוגל מאפס. מסעדה מדהימה מדהימה- ברמה שכאשר הזמנו חשבון הביאו לנו במתנה בקבוק יין מהיקב הפרטי שלהם, הזמנו שם את הפסטה כמהין- מנה טעימה מאוד!
יום 5- הליכה למצודה בסרמיונה- צילמנו רק מבחוץ, נסיעה חזרה לשדה תעופה MXP.
==
תודה רבה למטיילת Sigal Klein על שיתוף סיכום הטיול שלה

לחזור למשהו ספציפי?

סיורים ופעילויות באיזור אגם גארדה

סיורים ופעילויות בדולומיטים

חוויה באיטליה מתחילה כאן

דילוג לתוכן