north italy
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות מסלול טיול למשפחות שבועיים בצפון איטליה

עזרה בתכנון מסלול טיול לצפון איטליה? השאירו פרטים 👇

הי,
טיילנו שבועיים בצפון איטליה (זוג עם שתי בנות בנות 4,8).
נחתנו בונציה והתארחנו יומיים במלון aqua hotel. ממליצה בחום.(מלון נעים יפה ומרווח, לובי בקומה מאוד נוח ומזמין לילדים, מיקום מרכזי ,ארוחת בוקר נחמדה ועשירה וצוות אדיב ). למרות החששות הבנות מאוד התלהבו מונציה , מהסירות והגונדולות. לצערי לא הספקנו לבקר במורנו ובורנו בגלל שבתי חלתה.
מונציה המשכנו ליומיים לעיר ורונה. התארחנו במלון מושלם אך יקר. ( מי שירצה פרטים אשלח). מבחינתי אפשר היה להשאר לעוד כמה ימים בוורונה. העיר יפה,ציורית , כיף להסתובב בסימטאות. ביקרנו במרבית המקומות המומלצים. בעיקר נהנתי ללכת ברחובות הקטנים,לעצור לקפה, לנשום את העיר ,להסתכל על המרפסות ולשמוע את השפה. הזכירה לי את רומא.
מורונה נסענו לאגם גרדה, לעיר סירמיונה ( העיר העתיקה ) לשישה לילות. התארחנו במלון סירמיונה, מלון ארבעה כוכבים. (לדעתי לא מספיק מתוחזק, צנרת מים נשמעת כל פעם שמישהו מוריד מים בבניין . החניון מרוחק מהמלון. מיקום מרכזי . התמונות באתר בוקיניג עושות חסד עם המקום. קיבלנו חדר עם שורץ נמלים , בסוף היום עברנו לחדר נעים יותר).
ביום הראשון – ביקרנו במבצר בכניסה לעיר העתיקה, נוף מקסים לעיר, לגגות הבתים ולאגם. הבנות מאוד נהנו לטפס את המדרגות ולטייל במבצר. חומת המבצר משתקפת במי האגם.
המשכנו וטיילנו בעיר העתיקה, האכלנו את הברווזים והברבורים באגם (פעילות מאוד נחמדה לקטנים וזמן קפה לגדולים). אכלנו ארוחות טעימות בשתי המסעדות , צמודות זו לזו והסמוכות למלון .
ביום השני נסענו לגארדלנד.
יצאנו מעט מאוחר לטעמי , פקקי תנועה בדרך. במקום, קנינו כרטיס לכניסה מהירה למתקנים. התור לרכישת הכרטיס המהיר ארך כשעה . התקשתי לתפעל את האפליקציה כי הסורק של האפליקציה לא עבד. לא יודעת אם זו בעיה בפלפון או באפליקציית. מאוד מתסכל. יחד עם זאת הבנות מאוד נהנו מהמתקנים . סיימנו את היום בארוחת ערב מושלמת במסעדה במלון grand hotel. ( מלון חמישה כוכבים לפני הכניסה לעיר העתיקה . נראה מאוד מרשים).
יום השלישי – קמתי מקוררת והעברתי חצי יום במיטה, לקחנו את היום באיזי. סיור בסירה של 40 דק סביב סירמיונה. פתרון טוב ומלהיב עבור הבנות. מאפשר עוד זוית יפה ומעניינת על העיר, כך גם גילינו את חוף ג׳מייקה , שתכננו לחזור אליו.
משם המשכנו עוד קצת להסתובב בין רחובות העיר העתיקה. גלידה, ארוחה ערב ולחדר למנוחה והחלמה.
יום רבעי – 9.4 – חג הפסחא , יצאנו באיחור לMovieland . אמנם תכננתי לצאת מעט מאוחר כי הזמנו מקום לארוחת האבירים ב 1900, אז אין מצב שהייתי מבלה מהבוקר במובילנד. הגענו לקראת אחת בצהריים, בחניה ממש חששנו שהתבלבלנו ושהמקום סגור, לשמחתנו, המקום היה יחסית ריק. כמעט ולא עמדנו בתורים,
בחלק מהמתקנים היינו לבד ועשינו כמה פעמים את אותו המתקן . כזה לא קרה ! בקיצור מאוד נהננו מהאוירה, מהשקט, הבנות מאוד אהבו את המתקנים. דוכני האוכל היו מוצלחים. הצלחנו להעביר שש שעות בכיף ובהנאה. ברבע לשבע הגענו לארוחת האבירים. לצערי הגעתי ללא הכרטיסים המודפסים וללא סוללה בפלפון. בקופה לא הצליחו לעזור ונשארנו מחוץ לארוחה. אכזבה גדולה אצל הבנות .
יום חמישי- ביקרנו בגנים הבוטניים סיגורטה.
וביום השישי- הקפנו את אגם גארדה. תחנה 1- לפארק החבלים, בערך שעה מרחק נסיעה, נופים מהממים. הגענו לאתר , מסודר ונעים ומאורגן. מסלול מתאים לגיל 4, ומסלול סגול לגיל 8. מאוד נהננו , חוויה מעצימה וכיפית לבנות. משם המשכנו לכפר ריבה דל גארדה. לא הספקנו לטייל כמו שתכננו בגלל השעה.
תחנה 3- אגם טנו. הדרך לאגם לא פחות ממדהימה , מפותלת וצרה. צריך לעשות אותה בזהירות. אכלנו ארוחת צהריים טעימה במסעדה מעל האגם (צמודה למלון ) ולאחר ירדנו במדרגות המובילים אל האגם, נוף מדהים( כדאי לרדת עם לחם להאכיל את הדגים , שמיכה קטנה לשבת. מאוד נהננו מהנוף, אפשר היה לבלות עוד ועוד אבל רצינו להספיק לבקר בעיירה Limone.
בדיעבד מעט מיותר , הגענו לעירה מאוחר, חיפשנו את הלימונים ולימונצלו וקיבלנו לימונדה בפחית. לא רצינו לנהוג בחושך והיתה נסיעה חזרה של שעה וחצי.
החזרה מהגדה המערבית של האגם, הרבה יותר הררית, נסיעה בעיקר דרך מנהרות, לפחות בשליש הדרך, הכביש מאוד צר. באופן אישי העדפתי את הנסיעה מהגדה המזרחית דרך הכפרים. אם הייתי יודעת שכך הדבר , נראה שהייתי חוזרת מאותו הדרך ולא מקיפה את האגם. אבל לא נורא.
בשמונה בערב הגענו למלון בסירמיונה. הבנות התעקשו לרדת לזרוק מטבעות למזרקה , ובתשע בערב אכלנו פסטה כי חייבים ארוחת ערב 😉 בקיצור יום מאוד מוצלח. חזרנו מאוד מרוצים אך עייפים !
לדעתי צריך להשאיר לפחות יומיים כדי לבקר בכפרים סביב האגם.
מסירמיונה נסענו למילנו לחמישה ימים. (נאלצנו לשנות את התוכניות אחרי שאיבדתי את מפתחות הרכב וויתרנו על יומיים באגם קומו). במילנו התארחנו במלון room mate hotel. מיקום מרכזי, מלון מודרני מדליק, צוות מאוד נעים צעיר ומסייע. קיבלנו המלצות מצויינות על מסעדות, שירות חדרים מהיר . קיבלנו חדר נעים. אבל עם נוף פחות מזמין והרבה רעש בלילה כנראה רעש של ניקיון מהפיאצה הקרובה .ֶ למעט עניין הרעש והנוף(רוב היום לא היינו בחדר) ,ֶ המלון מאוד מומלץ.
ביקרנו במוזאון לאונרדו דה וינצ’י – פחות מתאים לילדים קטנים, החלקים שכן התאימו היו סגורים וצריך להזמין מראש לקבוצות. אחרי המשכנו לפיאצה דואמו (האכלנו יונים),קתדרלת דואמו וגלריית ויטוריו( קצת מיותר). והסתובבנו בעיר.
למחרת , ביקרנו במבצר ( לא זוכרת את שמו) , אבל סמוך אליו במרחק 400 מ יש את האקווריום . במבצר יש בית קפה נחמד להפסקה . כולנו נהננו לטייל במבצר , וגם באקווריום. ובכלל ברחובות מילנו אחרי.
ביום האחרון- התלבטנו בין אגם קומו ללונה פארק בברגמו. (שעה נסיעה מהעיר). כמובן שהבנות הצביעו ובחרו בלונה פארק.
הלונה פארק מיועד לילדים עד גיל 12. המון מתקנים, מאוד מוצלח. תורים קצרים. המקום פתוח רק בסופי שבוע, לפחות בתקופה הזו, אז ממליצה לבדוק לפני שמגיעים. ולפנות כמה שיותר שעות, כי יש הרבה מתקנים(יש שם עוד חלק שנקרא עיר הקאובוי, שנמצא מצד שמאל מיד כשנכנסים. רק כשעזבנו הצצנו וגילינו כמה מתקנים החמצנו.

למעבר לפוסט המקורי בקבוצת המטיליים שלנו לצפון איטליה לחצו פה!

לחזור למשהו ספציפי?

סיורים ופעילויות באיזור אגם גארדה

סיורים ופעילויות בדולומיטים

חוויה באיטליה מתחילה כאן

דילוג לתוכן