north italy
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צפון איטליה טיול מעגלי בחודש אפריל

עזרה בתכנון מסלול טיול לצפון איטליה? השאירו פרטים 👇

טיול מעגלי בצפון איטליה? צפון איטליה טיול מעגלי בחודש אפריל למשפחה עם ילדים – מסלול טיול מקיף צפון איטליה כולל ונציה, פארקים, עיירות, אגמים ועוד!

סיכום טיול צפון איטליה 19-25/4 , הרכב משפחתי מאתגר, סהכ 8 אנשים מתוכם שתי בנות ( 4 ו6) וזוג הורים בני 80 + אלופים ממש! טיול מעגלי,הנחיתה והמראה מונציה.
מסלול:
19.4 נחיתה בונציה בערב ולינה במלון ליד שדה התעופה.
20.4- טיול בונציה עם כיון אחד שאטל מהמלון וחזרה באוטובוס למלון.
21.4- איסוף הרכב השכור מהשדה בונציה ונסיעה לכיון גארדה עם עצירה לטיול בורונה. הגעה ללינה במלצ'סינה.
22.4- טיול במלצ'סינה ושייט ללימונה.
23.4- נסיעה לאגם מולבנו בדולומיטים הקטנים ובחזור עצירה וטיול בריבה דל גארדה.
24.4- פארק סיגורטה וסרמיונה ( דרום האגם)
25.4- עיירה טורבולה, ועצירה לקניות בקניון ענק בורונה Adige. משם למלון ליד שדה התעופה.
26.4- החזרת הרכב בשדה ועליה לטיסה .
אז כאמור בגלל ההרכב היינו בקצב רגוע ויש דברים שלא הספקנו כגון מפלי ורונה , אגם טנו ומונטה באלדו. על גארדלנד ומובילנד ויתרנו מראש מתוך הבנה שהבנות די קטנות וההורים מבוגרים והחלטנו להנות ממה שיש מסביב ללא אטראקציות גדולות.
מזג אויר– סהכ בסדר גמור עם ימים מאוד יפים וחמים ומנגד ימים שבכל רגע הכל משתנה, משמש נעימה לגשם ורוח ולהפך. צריך לבדוק כל יום לפי שעה. לצאת עם מטריה ושכבות בעונה זו. היו ימים גם שבגד קצר הספיק.
ונציה– מקסימה ויפה, הבנות נהנו מהגשרים ומהאוירה המיוחדת ומהשייט באוטובוס מים. גם ההורים צלחו את זה בהצלחה. יש שם הרבה הליכה, מדרגות, עליות וירידות, אז מהכניסה עד לפיאצה סן מרקו הלכנו ברגל וחזרנו באוטובוס מים לכיון היציאה וזה מאוד הקל. שייט עולה 9 יורו לאדם לכיון.
ורונה– עיר מקסימה עם מרכז קטן ונגיש, יפה, יש גם את החומות של הטירה שניתן לטייל עליהן עם נוף יפה לנהר. החומות בורונה? זה נקרא קסטלווקיו. בעקרון זו טירה עם מוזיאון בתשלום אבל הגשר הוא בחינם. בכניסה לעיר העתיקה הולכים שמאלה כל הזמן עד שמגיעים אליו.חמש דק הליכה
מלצ'סינה– ישנו בה במלון עם נוף מקסים לאגם סמוך למרכז ההיסטורי. עיירה מקסימה וציורית עם טירה שנשקף ממנה נוף מהמם על האגם. העליה לטירה היתה אחת הפסגות של הטיול. כניסה 6 יורו. הבנות נהנו שם, לא לוותר על המדרגות לראש הפעמון. נוף מהמם! חוויתי לילדים, יפה ממש ממש.
לאחר כ3-4 שעות טיול בעיירה לקחנו שייט ללימונה, שייט כ20 דק, 9 יורו לשני הכיונים. מקסים ממש ומהנה, חוויתי. הנוף של שתי העיירות מהשייט מקסים.
לימונה– קטנה יותר ממלצ'סינה, מאוד מתויירת, יפה, ציורית, יש שם גם טירה בתוך מטה של לימונים שלצערי לא הספקנו אבל נראה כדאי. 7 יורו כניסה.
אגם מולבנו- רצינו גם טעימה קטנה מהדולומיטים וזה בהחלט המקום. המזג אויר היה לא לטובתינו, גשם לפרקים ורוח, קר יותר מאשר בגארדה וגבוה אבל במזג אויר נעים המקום מושלם. יש שם עיירה על גדת האגם עם מתקנים לילדים( הבת שלי חובבת גינות, בכל מקום שראינו גינה עצרנו) , יש שם רכבל שלא עלינו אבל נראה שזה מהמם, אפשר לטייל ליד המים, יש שם פארק מים שפתוח בקיץ ממש על האגם, בקיצור נראה מקום מהמם בקיץ ובמזג אויר נעים. הנופים בדרך לשם מהממים וגם בחזור. עצרנו לתצפית לצד הדרך , כרמים, הרים, ירוק.. נסיעה כשעה וחצי ממלצ'סינה.
ריבה דל גארדה– עיירה מהממת, מוקפת הרים עם צמחיה ירוקה , מרכז די גדול, לא הספקנו לטייל בה ולחקור אותה כמו שצריך כי כבר כולם היו עייפים אבל נראת מיוחדת מאוד. כדאי להקדיש לה זמן. יש שם גינה ענקית עם מתקנים לילדים במרכז העיירה על הגדה .
פארק סיגורטה– פארק גדול בדרום האגם, בדיעבד לא בטוחה שהיה כדאי אבל מי שנמצא באזור ובא לו קצת גיוון יכול להיות אופציה לא רעה. הרבה פרחים, מבוך ענק, פינת ליטוף מאוד קטנה , כדאי לקחת קלנועית ולחקור את הפארק. 16 יורו למבוגר , 9 לילדים, עד גיל 4 חינם, מעל 65 ,12 יורו. קלנועית 18 יורו לשעה.
סרמיונה– לצערי ברגע שהגענו לשם החל לרד גשם חזק ונסענו. נראת מאוד מאוד עמוסה.
טורבולה– עיירה בצפון האגם, בין מלצ'סינה לריבה דל גארדה. קו מים מהמם, יש שם מלא סירות מפרש, מקסים ממש, מומלץ לעצור על הדרך להנות מהנוף המשגע מקו החוף.
קניון Adigeo בורונה– קניון עצום בכניסה לורונה עם פראיימרק ענק והמון רשתות וחנויות. העברנו שם כמה שעות גשומות בכייף. לעומת קניון affi באזור גארדה שהוא ממש ממש מיושן ואין בו כלום.
שווקים– כל יום יש שוק במקום אחר סביב העיירות בגארדה, כדאי ממש, יש שם מוצרי עור, תיקים, נעליים, נחמד מאוד אם מסתדר עם יום הטיול בעיירות. במלצ'סינה השוק בשישי. בורונה היה בחמישי.
לסיכום, צפון איטליה מהממת, הכל יפה מסביב בכל מקום, עם ילדים ומבוגרים פחות כדאי לדעתי נסיעות ארוכות רק כדי להגיע לאנשהו במיוחד כי המקום הכי יפה יכול להיחוות כלא מוצלח רק בגלל עייפות ומזג אויר לעומת מקום "סתם על הדרך" שיכול להיות מושלם כי כולם במצב רוח טוב ולא עייפים ויש שמש. מצרפת תמונות מכל המקומות.

לחזור למשהו ספציפי?

סיורים ופעילויות באיזור אגם גארדה

סיורים ופעילויות בדולומיטים

חוויה באיטליה מתחילה כאן

דילוג לתוכן