north italy
סגור את תיבת החיפוש

5 ימים מלאים בצפון איטליה

עזרה בתכנון מסלול טיול לצפון איטליה? השאירו פרטים 👇

אז אחרי 5 ימים מלאים מושלמים, החלטתי לשתף אתכם כדי שיהיה קצת יותר מידע על האזור…
טסנו זוג בטיסת הלוך של איזי ג'ט שנחתה במילאנו וחזור טסנו מברגמו דרך ראיינר. יצא לנו 1,000 ש"ח לשנינו יחד, כולל 2 טרולים- חלום. היו לנו רק 5 ימים נטו ורצינו לראות הרבה, אז החלטנו לעשות יומיים וחצי באגם גארדה, ויומיים וחצי בדולומיטים. ולמרות שזה מרגיש מעט זמן זה היה מושלם!
הנחיתה במילאנו הייתה ב 2 בלילה. ישר הלכנו למלון ממש קרוב לשדה תעופה שהיה ממש סבבה מבחינת הכל (first hotel). יש להם גם שירות שאטלים. בבוקר לקחנו שאטל לשדה ואספנו את הרכב שהזמנו דרך אופרן, שמנו google maps, שבו סימנו מראש את כל היעדים. והנה הטיול שלנו מתחיל…

יום 1: נסענו מהשדה לכיוון אגם גארדה. עצירה ראשונה בסרמיונה המדוברת. האמת שאנחנו לא נפלנו ממנה, אולי בגלל שהיא הרגישה לנו יותר מדי מתויירת וגם המבצר היה בשיפוצים, אבל אין ספק שהיא יפה ושהאגם ממנה מהמם. אכלנו שם ארוחת צהריים וקצת הסתובבנו. אחרי שעתיים-שלוש נכנסנו לרכב ונסענו לכיוון המלון שלנו שהיה הפתעה מדהימה. הוא נמצא בעיירה קטנה מאוד (Brenzone) באמצע הצד המזרחי של האגם. נסיעה יפה, לאורך האגם, עם הרבה עיירות שאפשר לעצור בהן בדרך. המלון (La caletta hotel Bolognese) היה מקסים ממש! הוא יושב ממש על האגם ויש לו אזור שכביכול מוגדר של המלון, ואנחנו אפילו נכנסנו שם למים ושחינו עם ברבורים. חדרים נעימים מאוד, עם מרפסת שצופה על האגם שרק בה יכולתי להישאר לנצח. ארוחת בוקר טעימה ממש. אווירה נעימה מאוד, ובמרחק של 7 דקות הליכה על הטיילת לאזור של מסעדות. היה לנו כיף שם ממש.

יום 2: קמנו בבוקר ונסענו לעיירה קרובה ומקסימה מלצ'סינה (Malcesine). לקחנו משם את הרכבל שמעלה על ההר "מונטה בלדו". היה מהמם למעלה, אבל עמדנו שעה פלוס רק בתור, וזה יצא ארוך יותר ממה שתכננו. למעלה טיילנו בפסגה, נהנינו מהנוף, וישבנו שם במסעדה שהייתה ממש ממש טעימה. אחרי שירדנו למטה (עוד המתנה ארוכה בתור של 45 דקות), הסתובבנו קצת בעיירה שהייתה ממש מקסימה. הרבה יותר נעימה מסרמיונה. נכנסנו למבצר מהמם עם נוף משגע. הסתובבנו בסמטאות הקסומות, אכלנו גלידה ונסענו עוד צפונה לריבה דל גארדה. שם לקחנו מלון שנמצא מעל מרכז העיר (Hotel Benacus Panoramic), כלומר על ההר, והוא היה חמוד ממש. נוף לאגם מלמעלה מהמרפסת. ומה שהכי נהנינו שם זה שהחלטנו לא לקחת את הרכב למרכז העיר והלכנו ברגל דרך קיצור דרך שעובר בחורשה מהממת מעל האגם וטיילנו לאורך כל הטיילת של העיירה עד שהגענו למרכז, והיה מקסים ממש וטעים שם.

יום 3: קמנו ונסענו למפלי ורונה שהיו ממש יפיפיים. לקח לא יותר משעה הסיור שם. משם נסענו עוד קצת ונדהמנו מהמראה של אגם טנו. טורקיז מהמם ואפילו אפשר בכיף להיכנס פנימה ביום חם. טיילנו שם וישבנו וטבלנו רגליים שעתיים בערך. משם המשכנו לאגם מולבנו, שגם מהמם. הוא הרבה יותר גדול מטנו ולא היה לנו זמן להקיף אותו כי זה לוקח שעות. היה נחמד שם, אבל אם חייבים לוותר על משהו וגם ככה מצפינים עוד אז היינו מוותרים עליו. משם נסענו שעה וחצי בערך כבר לכיוון הדולומיטים, שכבר הרבה פחות מרגיש איטליה ורואים כבר המון גרמנים ושומעים גם גרמנית בעיקר. הגענו לאחד המקומות הכי יפים שראיתי בחיי- אגם קארצה. מושלם!! אנחנו פשוט נפעמנו ממנו וממש התרגשנו לעמוד בנוף הזה. עשינו סיבוב מסביב של שעה בערך והמשכנו למלון שלנו בעיירה המקסימה pozza di fassa (עיירת סקי בחורף). המלון שישנו בו היה מוזר ולא בטוחה שהייתי ממליצה עליו, אבל העיירה עצמה מהממת עם נהר שעובד שם. טיילנו קצת ואכלנו שם טוב.

יום 4: יום קסום! החלטנו ללכת לספא שבעיירה (QC terme dolmiti). לא ראיינו דבר כזה בחיים! בריכות חיצוניות מחוממות עם זרמים באמצע כל הנוף המטריף הזה. כל מיני סוגי בריכות פנימיות וסאונות. עם איזה 15 חדרים/ פינות רוגע שונות לגמרי עם נוף משוגע. מסאז' מעולה ממש! היינו שם הרבה יותר זמן ממה שתכננו כי לא רצינו לעזוב- 7 שעות. משם עלינו צפונה ונסענו לכיוון העיירה הקסומה אורטיזיי (עיירת סקי בחורף). הדרך לשם היא משהו מטורף. נוף מדהים ממש!! לא הפסקנו לצלם. בסוף הגענו למלון שהכי הפתיע אותנו! (chalet hotel Hartmann ) מלון בוטיק מקסים של 9 חדרים, שקט רק למבוגרים. הכל היה איכותי ונעים. היה לנו חדר גדול עם נוף למפל מים. טיילנו בעיירה ואכלנו ארוחת ערב. עיירה ממש מקסימה באמצע כל הטבע הזה.

יום 5 ואחרון: אחרי ארוחת בוקר מושלמת באווירה מיוחדת, עזבנו את המלון בכאב לב. הלכנו להסתובב קצת בעיירה ולקחנו את הרכבל למעלה. יש 3 רכבלים להרים שונים. אנחנו לקחנו את ortisei st. Ulrich. והיה פשוט מדהים שם למעלה! הרגשנו בתוך תמונה של ווינדווז. טיילנו שם ואכלנו טוב באחת מהמסעדות למעלה. לאחר מכן נכנסנו לאוטו ונסענו 3 וחצי שעות לברגמו. שם לקחנו מלון ממש צמוד לשדה תעופה שעלה לנו גרושים, ונסענו למרכז העיר. עלינו לעיר העלית, טיילנו קצת בסמטאות ואכלנו ארוחת ערב אחרונה.
ב 3 לפנות בוקר יצאנו לשדה תעופה, ואני רק אציין שאת הרכב מחזירים שם בחניון p3. פשוט לקח לנו זמן למצוא… ומשם שאטל מהיר לטרמינל (יש רק טרמינל אחד).

ובזה הסתיים אחד מהטיולים המהממים שהיו לנו. קצר וקולע ומשאיר המון טעם של עוד…
לגבי עלויות המלונות (שלא ליד השדות תעופה) עלו לנו סביב 1,000 ₪ ללילה. סך הכל הטיול עלה לנו כולל הכל בערך 12 אלף ₪.
אני מצרפת תמונות של כל מיני מקומות
אם יש שאלות אני אענה בכיף…