north italy
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אגם גארדה למטייל הדתי

עזרה בתכנון מסלול טיול לצפון איטליה? השאירו פרטים 👇

אגם גארדה למטייל הדתי - המלון הכשר בסרמיונה,בתי כנסת (כמו בעיר ורונה),בית חב"ד,מסעדות כשרות באגם גארדה,סופר כשר, ועוד

סרמיונה SIRMIONE היא אחת מהעיירות הפופולריות ביותר באגם גארדה, בשל היותה מוקפת בחומה ובזכות חורבות רומיות Villa Romana “Grotte di Catullo” ווילה מהמאה הראשונה לפני הספירה , אחד מאתרי ההריסות הרומיות הידועות ביותר בצפון איטליה.

העיירה ידועה בעיקר בזכות הטירה ומבצר מהמאה ה -13 Castello Scaligero טירת אגם גארדה  היא אחת הטירות השמורות ביותר באיטליה, העיירה ממוקמת לאורך מי טורקיז צלולים. סרמיונה נחשבת לאחת העיירות היפות באגם, היא שופעת בבתי מלון מפוארים, חופים פרטיים, מסעדות, גלידריות ומומלץ לעשות בה שייט לאורך החומות.

אם אתם שומרי מסורת ומעוניינים לנפוש באגם גארדה , מאמר זה מציע לכם סקירה על בית מלון כשר בעיירה הקסומה והפופולרית  סרמיונה, במלון תוכלו ליהנות גם ממסעדה בשרית כשרה, בית קפה חלבי כשר בו תוכלו לאכול טוסט וגלידה, צרכנייה כשרה בה תוכלו להצטייד לאורך הטיול ולקנות חטיפים ומטעמים ואפילו תוכלו להתענג על פיצריה כשרה וכן תמצאו כאן המלצות למקומות לינה נוספים בסרמיונה בסמוך לבית המלון הכשר, המלצה לבתי כנסת וטיפים נוספים שיעזרו לכם בתכנון הטיול.

olimpic kosher holidays

נכון לעכשיו (מרץ 2022) המלון נסגר לאלתר בעקבות הקורונה

בכתובת Via Cantarane, 6, 25019 Sirmione BS

המלון כשר למהדרין תחת השגחתו של הרב יחזקאל שינפלד שליט"א מבני ברק

המכהן כרב קהילת "נחלת יצחק" שברמת אביב ג'.

מלון "אולימפיק כושר הולידייס” הינו מלון כשר למהדרין המדורג ברמה של שלושה כוכבים, ממוקם בדרום אגם גארדה סמוך לחופיה הציוריים של "לוגאנה די סירמיונה" באזור פסטורלי וקסום.

המלון נמצא כ-6 ק"מ ממרכז העיר העתיקה של סירמיונה,(כ-10 דקות נסיעה) וכקילומטר ממרכז "לוגאנה די סירמיונה" על כביש החוף המחבר את העיירות Peschiera ו-Sirmione. ובמרחק קצר מהאוטוסטרדה A4 (מילאנו-ונציה) .

המלון מכיל 12  חדרים מעוצבים ומאובזרים, מדשאות, פינת משחקים ומתקני שעשועים לילדים ופינות ישיבה. ניתן לקבל גם אמבט לתינוקות שלכם.יש אפשרות לאירוח עם חיות מחמד, אם יש ברשותכם כאלה.

במלון חדרים זוגיים וחדרי טריפל לשלושה, חדר אחד עם מיטה זוגית ומיטת קומותיים (4 מיטות), שני חדרים מחוברים עם חדר רחצה משותף (עד חמש מיטות) ושני חדרים מחוברים עם חדר רחצה משותף .

מסעדה בשרית, גדולה ומרווחת אשר מציעה תפריט כשר למהדרין מגוון ועשיר.בית קפה ופיצרייה (באזור נפרד חלבי), ובהם מגוון מאכלים מקומיים כגון: פיצות, פסטות וגלידות וכן מאכלים ישראליים כגון פלאפל חומוס , עם פיתות וסלטים.

החדרים כוללים טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מיני-בר, כספת,מיזוג אוויר,הסקה מרכזית, חיבור לאינטרנט. לחלק מהחדרים ישנה יציאה למרפסת הפונה לאגם או לגינה של המלון.

במלון תמצאו גם צרכניה ובה מגוון מוצרים כשרים וכשרים למהדרין ובניהם: לחמניות טריות, עוגות, חלות, יינות,מוצרי חלב ובשר ועוד.

שירותי המסעדה הכוללים ארוחת בוקר צהריים וערב כשרים למהדרין וכן בית הקפה, הפיצרייה והצרכנייה פתוחים גם לעוברים ושבים ולא רק לאורחי המלון.

בין השירותים המוצעים : חניה גדולה ומרווחת ללא תשלום, חיבור אינטרנט אלחוטי חינם בכל רחבי המלון ובית כנסת עם ספר תורה לרשות בלעדי של אורחי המלון. 

‎Cafe Olympic Kosher Hotel

בקפיטריה/בר תוכלו לאכול במקום או להצטייד לקראת הטיול שלכם במבחר מאכלים כשרים כגון: כריכים, טוסטים, סלטים, דברי מאפה, חטיפים, גלידות, משקאות חמים/קרים, שתיה קלה, בירה ועוד.

‎Restaurant Olympic Kosher Holidays

אם במקומות מסויימים שומרי הכשרות והמסורת נאלצים להיגרר עם מזוודות עמוסות במוצרים כשרים, קופסאות שימורים, מה שגורע מאוד מהחופשה, במלון זה תמצאו מסעדה כשרה למהדרין עם תפריט עשיר ומגוון, תיהנו מארוחת גורמה איטלקית משובחת כשרה למהדרין.

המסעדה הכשרה היא מסעדה בשרית אלגנטית, עם עד 150 מקומות ישיבה, המציעה ארוחת בוקר עשירה חלבית וארוחת צהריים וערב בשרית כאשר בתפריט משולבים מאכלים איטלקיים וישראליים. בשישי בערב ובשבת מוגשת ארוחה יהודית מסורתית באווירת חג משפחתית.

ארוחת הבוקר כוללת מבחר סלטים, חלב, לחם טרי, ביצים קשות, חביתות, יוגורטים, מבחר גבינות, מיצים, משקאות חמים (קפה/תה) טונה, ממרחים (דבש, חמאה, ריבות, שוקולד וכו'), דגני בוקר, עוגות, עוגיות, טוסטים ועוד.

בארוחת הצהריים תוכלו ליהנות ממבחר מנות ראשונות, פסטות ומרקים, סלטים, בשרים, דג, תוספות מגוונות כמו תפוחי אדמה ואורז, שלל ירקות, פירות וקינוחים.

בארוחת הערב מזנון עשיר הכולל מבחר לחמים וסלטים, פסטות, מרק, מבחר בשרים, דג, תוספות מגוונות ומנות אחרונות.

במסעדת המלון הכשר למהדרין ניתן ליהנות מארוחת השבת ומהאוירה המשפחתית. אוכל טוב, שירי שבת, דברי תורה ואוירה חגיגית .

בשישי בערב ובשבת בצהרים מוגשת במלון ארוחת מזנון עשירה הכוללת את מיטב מאכלי שבת המסורתיים חלות, יין, מבחר סלטים, מנות ראשונות, מרק (בארוחת שישי), מבחר בשרים, דגים, תוספות מגוונות, עוגות, פירות, מנות אחרונות, שתיה חמה (קפה/תה) ועוד.

‎Pizzera Olympic Kosher Hotel

המלון מציע גם פיצריה כשרה, תוכלו ליהנות מהחוויה הקולינארית האיטלקית עם פיצה איטלקית אמיתית עם גבינת מוצרלה איטלקית איכותית כשרה למהדרין ושלל תוספות של ירקות טריים.

מלון אולימפיק כושר הולידייס (Olympic Kosher Holidays) נמצא במרחק של 1.8 ק"מ מטרמה סירמיונה – וירג׳יליו (Terme Sirmione – Virgilio),  במרחק של 5 ק"מ מטירת סירמיונה (Sirmione Castle    מרחק 6 ק"מ מטרמה די סירמיונה – קאטולו (Terme di Sirmione – Catullo) ו-23 ק"מ משדה התעופה הקרוב ביותר, נמל התעופה ורונה (Verona).

דלפק הקבלה פעיל בין יום א' ליום ה' החל מהשעות 08:00-22:00

ובימי ו' בין השעות 8:00 עד כשעה לפני כניסת השבת. דלפק הקבלה סגור בימי שבת, ועל-כן כל התשלומים צריכים להתבצע עד לסגירת הקבלה ביום שישי.

Kosher Takeaway Olympic Kosher Hotel

אם אתם ממשיכים מסרמיונה שבאגם גארדה לטיולי יום במקומות שאתם יודעים שאין אוכל כשר וזמין, במסעדת המלון ניתן לקבל בכל יום בהזמנה מראש, ארוחות ארוזות כשרות למהדרין. כמו כן ניתן להזמין ארוחות ארוזות לשישי ושבת, יין לקידוש וחלות.המלון מספק פלטת שבת ומיחם בהזמנה מראש , אם תרצו לעשות את השבת ביעד הבא שלכם.

Grocery Olympic Kosher Hotel

תוכלו לרכוש בצרכניה הכשרה מזון כגון: לחם טרי וחלות לשבת ,מוצרי חלב וגבינות, יוגורטים שונים, חמאה ,מוצרי בשר, נקניקים, בשר ועוף קפוא, יינות,גלידות, עוגיות וביסקוויטים, עוגות יבשות, קרקרים, קופסאות שימורים שתוכלו לקחת אתכם להמשך הטיול ליעדים אחרים באיטליה, כגון: טונה, חמוצים, זיתים, תירס, גפילטעפיש ועוד, חטיפים,שתיה קלה, דגני בוקר ועוד.

מקומות לינה מומלצים באגם גארדה הממוקמים בקרבת המלון והמסעדה הכשרים

תוכלו ללון בדירות ואתרי נופש הסמוכים למלון הכשר וכך להיות קרובים לשירותי המסעדה, האוכל והסופר הכשר, תוכלו להזמין מהמלון הכשר ארוחות ארוזות ופלטת שבת או לאכול במסעדת המלון הכשר ולהתארח באתרי הנופש הסמוכים.

Booking.com

בכתובת Via Verona 127/C, Lugana di Sirmione, 25019 Sirmione

אתר נופש באגם גארדה המותאם למשפחות, ממוקם 3 דקות הליכה מהמלון הכשר והמסעדה הכשרה בסירמיונה! 

מלון דירות וילאג'יו טוריסטיקו לוגאנה מרינה (Villaggio Turistico Lugana Marina) ממוקם על חופי אגם גארדה (Lake Garda), במרחק שני ק"מ מהספא טרמה וירג'יליו (Terme Virgilio spa) ו-4 ק"מ ממרכז סירמיונה (Sirmione), ומציע חניה ללא תשלום, השכרת אופניים ושתי בריכות שחייה.

יחידות האירוח הממוזגות ממוקמות בשלושה בניינים וכוללות מטבחון, חדר רחצה פרטי ומרפסת או פטיו עם נוף לבריכה או לגנים. בכולן יש טלוויזיה במסך שטוח, ומלון הדירות מציע גם בונגלוס בעיצוב מודרני.

על החוף תוכלו לשכור כיסאות נוח וסירות פדלים. מלון הדירות מרוחק 15 דקות נסיעה מ-דסנזאנו דל גארדה (Desenzano del Garda), ו-ורונה (Verona) נמצאת במרחק 35 ק"מ.

Booking.com

בכתובת Via Giovanni Da Verrazzano 22, Lugana di Sirmione, 25019

בית הנופש ’קאזה פרנצ‘סקה’ (Casa Francesca) נמצא בסירמיונה (Sirmione), במרחק של 2.9 ק“מ מהמרחצאות תרמה סירמיונה – וירג’יליו (Terme Sirmione – Virgilio) ו-6 ק“מ מטירת סירמיונה (Sirmione Castle), ומציע אינטרנט אלחוטי בחינם, מיזוג אוויר, גינה ובריכת שחיה חיצונית עונתית. תוכלו ליהנות באתר מגישה לפטיו ומחניה פרטית ללא תשלום.

יחידת האירוח ממוקמת במרחק של 11 דקות הליכה בלבד מהמלון הכשר. בית הנופש מתאים לשישה אנשים.

יחידת האירוח כוללת שני חדרי שינה, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מטבח מאובזר עם מדיח כלים ומיקרוגל, מכונת כביסה ושני חדרי רחצה עם בידה. בית הנופש מציע טרסה לשימושכם.

מקום האירוח נמצא במרחק של 7 ק“מ מתרמה די סירמיונה – קטולו (Terme di Sirmione – Catullo) וממערות קטולוס (Grottoes of Catullus). שדה התעופה הקרוב ביותר, ורונה (Verona Airport), נמצא במרחק 22 ק“מ ממקום האירוח.

Booking.com

בכתובת Via San Giovanni Bosco 15, Lugana di Sirmione, 25019 Sirmione, Italy

 דירה המתאימה למשפחות ממוקמת 6 דקות מהחוף, ו -8 דקות הליכה מהמלון הכשר. 

דירת באליו דלי אוליבי (Baglio degli Ulivi) ממוקמת בסירמיונה (Sirmione), ומציעה בריכת שחייה חיצונית עונתית, גינה, מתקני ברביקיו, אינטרנט אלחוטי בחינם, נוף לבריכה, מרפסת ונוף לגינה.

הדירה כוללת קונסולת משחקים Nintendo Wii, מטבחון עם מדיח כלים, מקרר ותנור, סלון עם פינת ישיבה ופינת אוכל, וכן חדר שינה וחדר רחצה עם בידה ומקלחת. בנוסף, יש טלוויזיה עם מסך שטוח, PS3 ו-Xbox 360, וכן iPad ותחנת עגינה לאייפוד.מקום האירוח מציע טרסה וכולל חניה פרטית.

מקום האירוח נמצא במרחק של 2.4 ק״מ מתרמה סירמיונה – וירג׳יליו (Terme Sirmione – Virgilio), 6 ק״מ מטירת סירמיונה (Sirmione Castle), ו-23 ק"מ מנמל התעופה הקרוב ביותר, ורונה (Verona Airport).

Baglio degli Ulivi 3 Apartment by Wonderful Italy
Baglio degli Ulivi 3 Apartment by Wonderful Italy

אתם שאלתם - אנחנו ענינו!

אין בית חב"ד פעיל באגם.

כן, יש בית כנסת עם ספר תורה במלון הכשר olimpic kosher holidays, אך הוא עומד לרשות אורחי המלון בלבד.

Sinagoga di Verona- בית הכנסת של העיר ורונה, בכתובת Via Oro, 4, 37121 Verona VR,

אגם גארדה הוא אגם גדול וקסום, מוקף בהרים ונוף עוצר נשימה שאי אפשר להפסיק ולהתפעל ממנו, האגם רצוף בעיירות ציוריות רבות שניתן לשוטט בהן בלי להתעייף מהנוף לאורך האגם, העיירות הבולטות המומלצות לביקור הן סרמיונה, ריבה דל גארדה, העיירה לימונה Limone sul Garda ,עיירה מלצ'זינה והעיירה דסנזאנו דל גארדה .

תשוטטו בסמטאות של העיירות או בטיילות ארוכות, תראו מבנים עתיקים, טירות וחורבות עתיקות, חנויות בוטיק קטנות גלידריות, בתי קפה ומסעדות.

לימונה היא אחד מאתרי הנופש הטובים ביותר באגם גארדה . העיירה ממוקמת בתחתית ההר ורחובותיה מובילים לכמה נקודות תצפית עם נופים מרהיבים. 

אחת מהאטרקציות המרכזיות היא עלייה לפסגה המשקיפה על כל האגם הנקראת מונטה בלדו Monte Baldo בגובה של 1760 מטרים הממוקמת בעיירה הציורית מלצ'זינה, אליה ניתן לעלות ברכבל .FUNIVIA MALCESINE – MONTE BALDO.

במלצ'זינה תוכלו לבקר גם במבצר עתיק ותוכלו לצאת לשייט בספינה בין העיירות ולהתפעל מהנופים.

ניתן להגיע אל המלון הכשר לאורך כל השנה, המלון מארח גם בחגי תשרי , גם במהלך חג הפסח, תוכלו למצוא דילים הכוללים ארוחת חג מפוארת באווירת החג עם שירה , תפילות בבית הכנסת.

מבחינת מזג האוויר מומלץ להגיע אל אגם גארדה בחודשי הקיץ, בסתיו ובאביב. 

הזמן הטוב ביותר לבקר באגם גארדה הוא הקיץ , כאשר הטמפרטורות לעיתים רחוקות יורדות מתחת ל -25 מעלות צלזיוס. מזג האוויר אידיאלי ובשעות השיא של היום, הטמפרטורות יכולות להגיע עד 29 מעלות צלזיוס. ייתכנו ממטרים וגשמים גם בחודשי הקיץ.

גם בספטמבר,  יש כ-25 מעלות ביום ו-14 מעלות צלזיוס בלילה . כדאי להביא ביגוד חמים לערבים הלחות נמוכה, בעוד שיש 66 מ"מ של גשם .

באוקטובר הטמפרטורה מתקררת ל 19 מעלות ביום ו -8 מעלות צלזיוס בלילה אז כדאי להביא בגדים חמים יותר לערבים.יש 84 מ"מ של גשם , כשמונה ימי גשם בממוצע באגם גארדה בחודש אוקטובר.

הצד הצפוני של אגם גארדה מוקף בהרים גבוהים והוא כנראה החלק המרשים ביותר של האגם.

באופן אידיאל מומלץ לשהות באגם כשבוע, אבל המינימום המומלץ הוא לפחות שלושה ימים.

 יש שתי מרחצאות תרמיות – טרמה די קטולו  וטרמה די ורג'יליו.

לחזור למשהו ספציפי?

סיורים ופעילויות באיזור אגם גארדה

סיורים ופעילויות בדולומיטים

חוויה באיטליה מתחילה כאן

דילוג לתוכן