north italy
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק בוטני סיגורטה – Parco Giardino Sigurtà

עזרה בתכנון מסלול טיול לצפון איטליה? השאירו פרטים 👇

אחד הפרקים היפים באיטליה, חובה לבקר ולטייל לכל מי שמגיע לאזור אגם גארדה גן בוטני שהוא חוויה, נוף עוצר נשימה אוויר נפלא, שימו לב למבצעים באינטרנט יש חבילות שכוללות גם שעתיים נסיעה ,מקום נהדר ,מבחר מדהים של צמחיה ועשייה.

Parco Giardino Sigurtà הוא גן בוטני ידוע הממוקם ב-Valeggio sul Mincio, ליד ורונה, איטליה. הוא נחשב לאחד הגנים היפים בארץ ומושך אליו מבקרים מכל העולם.

הנה 7 דברים מרכזיים לדעת על Parco Giardino Sigurtà:

  1. סקירה כללית: פארקו ג'יארדינו סיגורטה משתרע על פני שטח של כ-600,000 מ"ר (150 דונם) ומציג מגוון רחב של צמחייה, כולל ערוגות פרחים צבעוניות, צמחי נוי, עצים עתיקים ומאפייני מים.
  2. היסטוריה: ניתן לאתר את מקורותיו של הפארק במאה ה-17 כאשר הוקם כאחוזה חקלאית. במהלך מאות השנים, הוא עבר כמה טרנספורמציות והרחבות כדי להפוך לגן המהמם שהוא היום.
  3. אטרקציות: הגן כולל אטרקציות ודגשים שונים, ביניהם שדרת השושנים, מבוך גדול, גינת עשבים ארומטיים, בריכת חבצלות מים ואוסף עצי זית. הפארק ידוע בגינון המוקפד, העיצוב ההרמוני והנופים עוצרי הנשימה.
  4. פעילויות: Parco Giardino Sigurtà מציע למבקרים מגוון פעילויות ליהנות. תוכלו לחקור את הגן ברגל או לשכור אופניים או עגלת גולף לסיור נינוח יותר. יש גם אזורי פיקניק, בתי קפה ומסעדות שבהם תוכלו להירגע ולהתענג על הסביבה.
  5. אירועים: הפארק מארח אירועים מיוחדים ותערוכות לאורך כל השנה. אלה כוללים מופעי פרחים, מיצבים אמנותיים ומופעי תרבות, המוסיפים מימד נוסף לחוויית המבקר.
  6. משפחת Sigurtà: משפחת Sigurtà מחזיקה ומנהלת את הפארק במשך דורות, ומתמסרת לשימור ושיפורו. המחויבות שלהם לשמירה על היופי והקיימות האקולוגית של הפארק זיכתה אותו בהכרה בינלאומית.
  7. פרסים והכרה: Parco Giardino Sigurtà זכה לשבחים ופרסים רבים על עיצוב יוצא דופן, שמירה על איכות הסביבה ומצוינות הגננית. הוא נכלל ברשימות שונות של "הגנים היפים ביותר" ברחבי העולם.

כתובת: Via Michelangelo Buonarroti, 15/A, 30016 Lido di Jesolo VE
שעות פעילות:
יום ראשון 10:00–18:00
יום שני 10:00–18:00
יום שלישי 10:00–18:00
יום רביעי 10:00–18:00
יום חמישי 10:00–18:00
יום שישי 10:00–18:00
יום שבת 10:00–18:00

תאריך פתיחה: 1989

אם אתם מתכננים לבקר ב-Parco Giardino Sigurtà, מומלץ לבדוק באתר הרשמי של הפארק או לפנות אליהם ישירות לקבלת המידע העדכני ביותר על שעות פתיחה, מחירי כרטיסים וכל הנחיות או הגבלות ספציפיות שעשויות להיות במקום.

המלצות של מטיילים ישראלים על הפארק הבוטני

מומלץ! העברנו שם יותר משלוש שעות (זוג + 4 ילדים בגילאי 14, 13, 10, 2.5) בתחילת חודש אפריל. היה קר מאוד, אבל שמשי מה שתרם מאוד. התחלנו בשולחנות הפיקניק עם אוכל שהבאנו ואז המשכנו קצת ברגל והצטלמנו ברקעים המרהיבים. לאחר מכן שכרנו עגלת גולף לשעה (20 יורו) – הילדים מאוד נהנו (מיועד רק ל-4 איש. אז אם אתם יותר מארבעה או או שאחד או שניים לא עולים או ששוכרים 2 עגלות). מבאס היה שלקחו לנו קנס של 10 יורו על שאיחרנו ב-7 דק להחזיר את העגלה…. אז תהיו על הזמנים. מקום מטופח ויפיפייה! יש מבוך, פינת חי ועוד פינות קסומות. שווה
בחיים לא ראיתי פארק כל כך מתופח ויפה, כאילו צעירו אותה, תמונה בכל כיוון. לקחנו אופניים חשמליות- כיף לא נורמלי, יש שבילים מסודרים לאופניים בכל הפארק. תגיעו מוקדם, היינו בין 10-12, כמעט ולא היו מבקרים, התחילו להגיע אחרי שעה 11, כשיצאנו כבר היה תור בכניסה. גם מזג אוויר היהנעים מאוד אחרי גשם. כרטיסים הזמנתי באינטרנט, על שכירות אופניים משלמים במקום. 6.5 יורו לשעה, ו3 יורו תוספת על כל חצי שעה נוספת.
פארק רחב ידיים נעים וכייפי יש רכבת פנימית לסיור אבל בהחלט כדאי לשכור קלאב-קאר לשעתיים אפשר גם לשעה (כל שעה 18€ מקפידים על חריגה אפילו 5 דק' נוספות יחייבו שעה) ולהנות בקצב שלכם עם הפסקות בחלק מפינות החמד הקסומות של המקום. יש גם את המבוך חוויה לילדים ומבוגרים כאחד.
פארק מדהים ריאה ירוקה עם מרחבים עצומים. נסיעה ברכב גולף עד 4 אנשים ברכב (חייב רישיון נהיגה בינלאומי), לא מאפשרים 5 אנשים. המחיר הוא 18 אירו לשעה (קחו בחשבון שהסיבוב הוא לא פחות משעה וחצי). אנחנו לקחנו רכב גולף ועוד אופניים חשמליים למבוגר ובכך הוזלנו עלויות.
פארק בוטני מטופח – עמוס כרי דשא, בריכות וצמחים. ניתן לשוטט במקום רגלית בעזרת מפה המחולקת בכניסה ועליה מסומנות כל נקודות החובה בטיול. יש אפשרות לתייר במקום ברכבת נוסעים קטנה או בעזרת רכב גולף ומחשב קטן המחובר אליו מצוין מסלול הנסיעה.
מקום יפה, גן גדול ודיי מרשים, אפשר לבלות בו כשעתיים, לא יותר, אהבנו את המבוך, ממליצות לעשות טיול רגלי או באופניים, לא לשכור קלאב קאר! לדעתי מלכודת לתיירים, משכירים לשעה במחיר טוב, אבל אם מאחרים להחזיר ב 10 דקות, משלמים ביוקר!!!! כמעט כפול ממחיר ההשכרה, שרות לא טוב! לנו היה קשה להתמצא בפארק ולמצוא את היציאה, אך לא עזרו ההסברים, נאלצנו לשלם מחיר מופקע!
אני לא חובב פרחים אבל הפארק באמת מהמם ומומלץ כמה טיפים 1. להביא מצרכים ולעשות פיקניק שם 2. לקנות כרטיס משולב לקולנועית יחד עם כניסה זו חוויה מצויינת – שעה בקולנועית מסביב לכל הפארק ממש משפרת את החוויה. 3. במידה ומעדיפים אופניים זו גם אפשרות טובה מאוד 4. יש קיוסק אחד בכניסה בתוך הפארק לקפה ונשנושים בקיצור מומלץ
המקום מדהים! מקבל מבחינתי 10 כוכבים! איזה עצים. איזה פרחים. המקום המושלם לאוהבים. לאוהבי החי והטבע. מקום מהמם! ממליץ בחום לשכור את רכב הגולף לתחבורה מעבר לשני אנשים. אם אינכם מטיבי לכת. אם אתם מטיבי לכת מושלם. אחד המקומות הכי יפים שאני מכיר בעולם.
במהלך יולי אוגוסט זה כבר הרבה אחרי הפריחה ולכן צריך להגיע באביב. בקיץ זה טיול בפארק רחב עם הרבה מדשאות. אם מביאים אוכל אפשר למצוא פינה לשבת ולהעביר זמן בפארק גדול (לא בטוח ששווה לשלם בשביל זה כי בכל זאת יש הרבה טבע ללא צורך לשלם). האטרקציה המרכזית זה המבוך שהוא נחמד אם לא חם מידי. ניתן להשכיר אופנים, רכב חשמלי…
פארק חביב לטיול עם המשפחה. מומלץ לשכור קולנועית ולטייל יחד עם הילדים. יש מבוך מצמחיה, המון דשא ופרחים. ותצפית יפה על הסביבה.יש מקום חניה בקרבת מקום.
גנים מהממים, מומלץ לקחת רכב גולף כי המקום ענק ולא אפשרי ללכת ברגל ולראות הכל. מומלץ להגיע מוכנים עם כריכים ולעשות פיקניק בנוף עוצר הנשימה
ריאה ירוקה. פארק גדול הליכה מרובה עם עליות וירידות. ניתן לשכור אופניים רגילות, חשמליות או קלאב קאר. בפארק יש בריכות רבות כולל בריכת נופרים יפהפיה ומבוך צמחייה מגוונת פינת חי ופינות נעימות ומוצלות. ממליצה.
פארק מקסים, מגוון, סיור ברכב חשמלי חובה!! בגלל המרחקים הגדולים, הסיור עם הרכב מאפשר לא רק ניידות אלא גם להגיע לכל פינה
פארק נהדר עם מבוך מלהיב. האטרקציה היחידה מלבדו – רכבת המסיעה המבקרים דרך כל הפארק. כדאי מאוד. אבל גם בלי "אטרקציות" מוגדרות היה תענוג גדול לבלות דם – הילדים ממש לא רצו לעזוב.
פארק שמשתרע לשישה וחצי דונם, יפייפה, מאוד נהננו כמשפחה לבקר בו, מפאת גודלו רצוי לנצל את האפשרות של השכרת רכב גולף קטן , מה שמייקר מאוד את השהות! וצריך לקחת בחשבון שכל רכב יכול להסיע רק ארבע נוסעים ורק לבעלי רשיון נהיגה. הארבעה כוכבים ולא חמישה נובעים מהמחיר היקר!

לחזור למשהו ספציפי?

סיורים ופעילויות באיזור אגם גארדה

סיורים ופעילויות בדולומיטים

חוויה באיטליה מתחילה כאן

דילוג לתוכן