north italy
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שבועיים בצפון איטליה

עזרה בתכנון מסלול טיול לצפון איטליה? השאירו פרטים 👇

אז אחרי שבועיים נהדרים בצפון איטליה אלה התובנות שלנו. משפחה עם 3 בנות בגילאים 10, 14, 17. נעזרנו מאוד בהמלצות ובסיכומים של האנשים פה בקבוצה ועכשיו תורנו.
חילקנו את החופשה לשבוע באגם גרדה ושבוע בדולומיטים. כבר בארץ הבנו שאגם גרדה הולך להיות עמוס וחם אבל כבר הוזמנו מלונות שלא ניתן היה לבטל. במבט לאחור היינו נוסעים אולי רק לדולומיטים בעונה החמה הזו. כשקראנו את כל הפוסטים על תורים עמוסים וחום בלתי נסבל בכל הפארקים החלטנו לוותר על התענוג. מבחינתנו להיזרק יום על שפת נחל עדיף בהרבה על לעמוד בחום בתור למתקנים, טובים ככל שיהיו. הבנות שלנו פחות בקטע של מתקני אקסטרים, אז כן, עברנו את השבועיים האלה בלי להיות בגרדלנד או בכל פארק אחר, ודווקא היה לנו סבבה עם זה. מבחינתנו אין מה לעשות העתק הדבק ל"מקומות חובה" של אנשים אחרים, תתאימו את הטיול להעדפות שלכם! או שתקחו מתכנן/ת טיולים שיעזור לכם בהתאמות למשפחה שלכם.

המומלצים שלנו:

  • מצטרפים להמלצות החמות על קניונינג – סנפלינג, קפיצות והחלקות בתוך מסלול מפלים, היה כיף אדיר, פעילות מעולה בחום הזה, וזו אחת ההצלחות של הטיול. אנחנו עשינו עם חברת freedom עם המדריך לורנצו שהיה מקסים, בקיצור מומלץ מאוד מאוד!
  • רכבל למונטה באלדו – שוב במקום לחכות בתורים ולשלם מלא כסף, עלינו ברכבל פתוח מ pra alpesina הרבה יותר זול, ללא תורים בכלל, מגיע לאותה הנקודה כמעט, ומבחינתנו רכבל פתוח מהנה הרבה יותר מהסגורים. למעלה עשינו סיור מעגלי לנקודה שהרכבל השני מגיע.
  • סיורים בעיירות – יש כל כך הרבה עיירות יפות, לא צריך להספיק את כולן ולרוב דווקא אלו שפחות מוכרות הן הכי יפות ואותנטיות. בגרדה היה כל כך חם שהגענו לעיירות בעיקר לארוחת ערב וטיול קטן.
  • את הדרך לדולומיטים עשינו דרך STRADA DELLA FORRA שמגיעה לעיירה TREMOSINE – הכביש הכי יפה שהיינו בו, מאתגר מבחינת נהיגה אבל מדהים ביופיו, מנהרות בתוך הסלעים, נחלים ומפלים בקיצור מדהים! ויש גם מסעדה עם מרפסת מדהימה בסוף…
  • בדולומיטים היה מזג אוויר מושלם ונופים עוצמתיים שכל תמונה היא גלויה, לא רצינו לעזוב. הדולומיטים זה איזור ענק וחבל לבזבז את הימים בתוך האוטו. תבחרו מיקום של איזור עם הרבה פעילויות שמתאימות לכם ואל תנסו להקיף את הכל.
  • עשינו רפטינג דרך חברת TRENTO WILD עם המדריך ג'קסון, גם מאוד מומלץ וכייף. כדאי לבחור ביום חם יותר לפעילות הזו.
  • בהר סשדה בילינו יום שלם ומקסים. הרכבל לשם יקר אבל שווה את המחיר. אנחנו לקחנו למעלה גם את הרכבל הפתוח הלוך וחזור – פשוט כי מבחינתנו הפתוחים הם חוויה נפלאה ששווה את המחיר, הוא הגיע לאיזור מדהים (עם מסעדה מאוד מומלצת!) וגם שם נשארנו כמה שעות.
  • טיול ל CASCATE DI STANGJE GILFENKLAMM היה מקסים, טיול קל ליד נחל זורם עם מפל עוצמתי בסוף, הלוך וחזור. אנחנו המשכנו לברצנונה המקסימה אחר כך.
  • טיולי אופניים מאוד מומלצים כדי להרגיש את הדולומיטים ולא מתוך האוטו. אנחנו עשינו מסלול מקסים, קל ומשפחתי מ PREDAZZO שהגיע עד ל MOENA וחזרה. ירדנו לנחל מידי פעם, קטפנו פטל בדרך, ומאוד נהננו. יש בפרדזו גם רכבל למגלשות הרים למי שרוצה.
  • אגמים – היינו בטנו ובמולבנו, שניהם מקסימים ומומלצים. במולבנו יש יותר מקומות לשבת, חוף מקסים עם מדשאות, ועצים עם צל. לקחנו שם סירת מנוע (שקטה) והיה ממש כיף.
לסיכום – תהנו, איטליה יפיפיה, יש לה המון מה להציע ולא צריך להיות בלחץ להספיק הכל, זאת חופשה באנו להירגע ולהנות, אוכל נהדר, אנשים חמים ומאוד רוצים לעזור לפחות אלו שאנחנו נתקלנו בהם. תודה לכל מי שהמליץ וכתב, עזר לנו מאוד.

לחזור למשהו ספציפי?

סיורים ופעילויות באיזור אגם גארדה

סיורים ופעילויות בדולומיטים

חוויה באיטליה מתחילה כאן

דילוג לתוכן