north italy
סגור את תיבת החיפוש

9 ימים בצפון איטליה, זוג+ שלושה ילדים

עזרה בתכנון מסלול טיול לצפון איטליה? השאירו פרטים 👇

חזרנו מ9 ימים בצפון איטליה, זוג+ שלושה בני 6,12,14.
היה מדהים!! רוב הזמן הלסת למטה לנוכח הטבע המופלא והארכיטקטורה וההקפדה על פרטים בבנייה ובתחזוקה.
כל משפחה ומה שמתאים לה, אצלנו הילדים ביקשו פחות זמן באוטו, דבר שגרם לביטול הרבה תוכניות מצידי. ובכל זאת כיסינו אזור גדול, והמסקנה העיקרית שלנו היא יותר ימים במקום אחד כדי שיהיה זמן להתרגל למקום ואז להתחיל באמת להנות.
טיסות מונציה.
אוטו הזמנו דרך discovercars, מהחברה Italy car rent כבר מלפני חצי שנה, שילמנו כ1600 שח ל8 ימים עבור מה שהיה אמור להיות פולקסווגן t cross וקיבלנו פיאט טיפו דנדש. ידני.
בעלי הסתדר מעולה עם הידני בכבישי הדולומטים.מוסר שאין מה לחשוש. מה שכן הקשה עליו את הנהיגה היה הגבלות המהירות. רוב המן 50 קמ"ש ומלא מצלמות.
ולא מדובר בנהג חובב מהירות מופרזת…
 אחרי הצטיידות במצרכים וקצת פריימארק בונציה עלינו לכיוון הדולומיטים. עצירה עשינו בנקודה שמצאנו בגוגל חלק רחב של נהר. לא זוכרת את השם אבל היו שם רק צעירים מקומיים שעשו מהמקום חוף רחצה. המים היו קרים וזה היה נפלא! מצטערת שזו לא המלצה מדוייקת אבל זאת המלצה להסתכל במפה ולהיות ספונטניים 🙂
הטבע מהמם כזה והכל מלא מים בכל מקום, אז לא קשה.
לנו 3 לילות בעיירה Arabba מה שהסתבר כהחלטה מעולה עבורנו. וגם יחסית זול יותר לאזור.
מהעייריה עצמה, ברגל מכל מקום מגורים שתמצאו בה, עולים על רכבלים. בעלי מעדיף טיולים רגליים ואנחנו פחות אז שילבנו. למשל הוא עלה ברגל את הporta vascova, ( למייטיבי לכת בלבד, עליה של כ900 מטר) ואנחנו ברכבל. חיכינו לו שם במסעדה היפה של luigi gorza. נוף מדהים למרמולדה. אותו דבר לכיוון השני עם רכבל להר burtz . רכבל פתוח שזה מאוד נחמד. הפרחים והפרפרים ליוו אותנן בשקט בדרך.
מאותה עיירה קל להגיע לכיוון קורטינה דאמפצו וגם לכיוון canazei. כשנסענו לכיוון קורטינה , בגלל מזג האויר ומידע מוטעה בגוגל התברבנו קצת ורמת העצבים ברכב עלתה, אז פשוט זינקנו לרכבל הקרוב. יצא cortina col drosie שהיה מדהים דווקא כי מזג האויר היה "לא טוב". עבורנו זו היתה חוויה נהדרת להרגיש בתוך ענן. נוף מהמםםםםםם.בעלי עשה מסלול בפסגה. נעזר באפליקציה mapi.
פארק חבלים עשינו ב dolomit action adventure park בעיירה campitelo di fassa.  הילדים עפו על זה, במיוחד הגדולים.
המשכנו לרכבל ומגלשות אלפיניות בlatimer, גם מאוד נהנו ובעלי עשה טיול רגלי. למטה לייד החניה טבלנו רגליים בנחל בכיף.
עברנו ללינה באגם טובלינו ל2 לילות במלון קטן וחמוד עם בריכה, לאפשר לילדים קצת חופשה מהסוג המוכר להם. כאן אני ממליצה בחום על אגם מולבנו היפהפה. נהננו שם מאוד!
עשינו כאן גם מסלול בנחל מקסים שהמתבגר מאוד אהב בגלל קפיצות מגובה למים קפואים.  La roggia di calavino. הצטערתי שלא תיאמתי קניוניננג.
מכאן המשכנו לכיוון גארדה . חוף פיני בריבה דל גארדה עמוס תיירים וגם רוח. בכל זאת היה נעים, עדין נוף מדהים. בעיננו גם עמוס אנשים באירופה זה סבבה.
משם המשכנו למקום הלינה בלאציסה שהיה מושלם, קרוב לעיר העתיקה אבל שקט. עיירה מהממת, מלא מסעדות וחנויות. מיצה מבחינתנו את הצורך ב"עיר". וגם שחינו באגם, סירת פדלים עם מגלשה, שכרנו אופניים ונסענו לכיוון בורדולינה עם עצירות בחופים בדרך.
ולקינוח גארדלנד של ערב ב25 יורו באתר. אישית הייתי מוותרת ממש, אבל- הילדים בהחלט מאוד נהנו!
בדרך לשדה התעופה בונציה עלינו פעם ראשונה על כביש אגרה, כי עד אז לא ראינו הבדל משמעותי בזמני הגעה. ו…..נתקענו בפקק אדיר וכמעט הפסדנו את הטיסה חזור.
טיפים, לבדוק טוב טוב מידע בגוגל, להישאר קצת במקום אחד כי תמיד יש מליון דברים לעשות, כבישי לא אגרה יכולים להיות מאתגרים בגלל מהירות נמוכה אבל יפה יפה למות!
נערים מתבגרים אם אפשר, אז להקשיב להם לפני , ולתת להם להישאר בבית 😉
תודה על כל ההמלצות בקבוצה, עזרתם לנו מאוד🙏

— לפוסט המקורי בקבוצת המטיילים בצפון איטליה לחצו פה!