north italy
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול סובב אגם גארדה 12 יום

עזרה בתכנון מסלול טיול לצפון איטליה? השאירו פרטים 👇

חזרנו שלשום מ12 יום סובב אגם גארדה, זוג+2, בני 2+4.5.
נחתנו בברגמו ולקחנו לילה ראשון במלון בעיר כדי לא להוסיף עוד נסיעה על היום הקשה של הנסיעות והטיסה.. פיצה ראשונה באיטליה אכלנו ב grano puro היה טעים מאוד.
יום שני נסיעה לכיון ריבה דל גארדה, עצרנו בדרך בעיירה Salo לטיול בטיילת, חנינו בחניה צמודה לטיילת ואכלנו פסטה טעימה בdadome, הגענו לריבה ואכלנו בפיצרייה נעימה Pizzoteca.
יום שלישי עשינו טיול אופניים במסלול יפייפיה לאורך האגם, התכוונו להמשיך לאורך הנחל לarco אבל הילדים כבר נרדמו בעגלת אופניים. השכרנו ב Garda bike shop והמסלול מתחיל מעבר לכביש.. אחר הצהריים עלינו למגדל השעון Torre Apponale.
יום רביעי נסיעה לאגם לדרו ויציאה למסלול מ-Sentiero Della salute מסביב לאגם, מסלול סלול ונעים, אכלנו צהריים טעימה בOsteria La Torre.
יום חמישי נסיעה למפלי ורונה ולטירה Caste Toblino שם כדאי לעצור כ500 מ' לפני הטירה בצד שמאל של הדרך וללכת בשביל לאורך האגם, יש שם פינה עם עץ גדול וירידה לאגם עם ברווזים. לטירה אפשר להכנס רק אם אוכלים במסעדה אבל יש גם בית קפה. משם המשכנו למול נו לבית מלון Hotel Alpotel Dolomite מלון נעים עם גיבורי לילדים. אכלנו פיצה בערב הTaverna LA Botte Pizzeria Birreria.
יום שישי עלינו ברכבל Funivie Molveno Pradel S. P. A למעלה יש פעילויות לילדים כולל פארק חבלים שווה וגם בית קפה ומסעדה.
יום שביעי נסענו לדרום האגם בדרך עצרנו לעלות ברכבל למונטה בלאגן. לקחת בחשבון שהרכב יוצא כל חצי שעה ויש שני חלקים לעלייה. עולים שלב אחד מחכים 10 דקות לרכבל עד למעלה והכרטיס יקר. בקצה למעלה יש בר ותצפית לפני כיוונים.
הגענו לעיירה בשם mozambano. עיירה קטנה וחביבה. ישנו ב b&b.
יום שמיני נסענו לגארדהלנד, מבחינתנו המקום מומלץ רק למי שאוהב סוג חויות שמרגשים בהם כמו ב'עליסה מארץ הפלאות' רוב הזמן אתה רודף אחרי משהו ורוצה לברוח מהמקום. לא נהנו.
יום תשיעי היינו בשוק יום שני בעיירה שהיה מוצלח מאוד עם המון פעילויות לילדים.
יום עשירי נסענו לקחת שייט במעבורת מ Peschiera עד העיירה Lazise שם הסתובבנו קצת בעיר, מאוד מתויר אבל חביב וחזרה שוב במעבורת.
יום אחד עשר נסיעה למילאנו לשני לילות וחזרה הביתה.
מספר חויות/המלצות:
1. השכרנו רכב דרך rental cars בשלמה sixt כמובן שהזמנו משהו אחד ולא היה כשהגענו לשדה. היינו צריכים לשדרג בעל כורחנו כי להעביר שעות בשדה התעופה עם הילדים פחות התאים לנו. העדפנו לשלם את הכסף ול'השתדרג'.
2. הזמנו טיסה לאמצע היום כדי להקל עם הילדים.. בכל מקרה הטאבלט פתר לנו את הילדה הגדולה רק לכשכעתיים מהטיסה..
3. כל אזור גראדה הוא מתויר מאוד מאוד, גם העיירות הקטנות.. בכל מקום שתיפול יש b&b.

לחזור למשהו ספציפי?

סיורים ופעילויות באיזור אגם גארדה

סיורים ופעילויות בדולומיטים

חוויה באיטליה מתחילה כאן

דילוג לתוכן