north italy
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צפון איטליה זוג הורים עם 2 ילדות קטנות

עזרה בתכנון מסלול טיול לצפון איטליה? השאירו פרטים 👇

רוצה לסכם את הטיול המהמם שהיה לנו, הורים+ שתי מתוקות בנות 5,7.
אציין תחילה שבאנו מוכנים אחרי שעשינו שיעורי בית, אבל הכל באמת פשוט ואינטואיטיבי, הדרכים, הנסיעה בכבישי אגרה, סופרים ובתי קפה נגישים בכל מקום, באמת ידידותי מאוד!
נחתנו בורונה, יכולה לומר שהAiralo עבד שבא לו והפך את הדרך לפחות ידידותית בעיקר בהתחלה.
ממליצה מאוד על המלון שישנו בדרום מערב האגם- lake Garda resort, מקום שווה, חדרים מאובזרים, בריכה מהממת, מרפסת שווה עם נוף…
ביום הראשון: פתחנו עם קפה ובילוי משפחתי בסופר, לא לקחנו ארוחת בוקר במלון מנסיון עם בנות לא אכלניות, לאחר מכן הלכנו למובילנד, קנינו כרטיסים דרך המלון באותו המחיר של האתר, יש אתרים זולים יותר בכמה אירו… היה יום מקסים, אחריו יצאנו לארוחת ערב בלאציזה.
יום 2: נסיעה לצפון האגם, מפלי ורונה היה בדיחה ובאמת שמיותר, אגם טאנו יפייפה, הבאנו נשנושים לפיקניק, טבלנו קצת ונהנינו מהשמש, לאחר מכן שוטטנו בריבה דל גארדה ובלימונה.. היה מהמם!
יום 3: התחלנו ביום צ׳יל בבריכה במלון, היה יום חם וזה בא בול, אחהצ יצאנו לסרמיונה, הגלידה הכי פחות מוצלחת לטעמינו, אבל העיירה יפייפיה.
יום 4: פארק המים Cavour הבנות שלי לא חובבות אקסטרים, הפארק מתאים לגילאים האלה, הזמנו מראש מיטות שיזוף לחוף הים באתר והיה מושלם! סיימנו בביקור קצר בעיירת הטורטליני בורגאטו.
יום 5: אגם מולבנו, נסיעה ארוכה, הדרך מדהימה, עצרנו במקום רנדומנלי שהתברר כמאוד מוצלח, כדאי להיות ספונטניים! מצוידים בבגדי ים. מולבנו- נוף מהמם מהרכבל, מלא פעילויות באגם עצמו, אנחנו השכרנו סירה.
יום 6: יום במילאנו, חנינו בחניון מולינו דורינו ממנו לקחנו מטרו לאזור הדאומו, אנחנו אוהבים ערים, היה יפה אבל צפוף ומעייף עם ילדים. בדיעבד אולי היינו מתעלים את היום למשהו אחר..
יום 7: תכננו לפתוח את הבוקר בבריכה של המלון אבל היה קריר, נסענו לורונה שהפתיעה מאוד לטובה! האזור העתיק מהמם ורומנטי, סיימנו בקניון Adigeo ומשם לשדה. חזרנו מלאי חוויות, איטליה מהממת, תהנו!

תודה רבה למטיילת יערה כהן שפרסמה פוסט מדהים שכזה בקבוצת המטיילים שלנו לצפון איטליה >>

לחזור למשהו ספציפי?

סיורים ופעילויות באיזור אגם גארדה

סיורים ופעילויות בדולומיטים

חוויה באיטליה מתחילה כאן

דילוג לתוכן