north italy
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

10 ימים ברוטו, זוג + 5 (16, 13, 10, 7, 5). דתיים שומרי כשרות.

עזרה בתכנון מסלול טיול לצפון איטליה? השאירו פרטים 👇

פוסט סיכום של טיול וחוויה מהממת – 10 ימים ברוטו, זוג + 5 (16, 13, 10, 7, 5). דתיים שומרי כשרות.
אז יום לפני הטיול – הבן 13 שבר את היד🤦🏻‍♀️ מבאס אבל למדנו ולימדנו שיעור חשוב לחיים, ובאמת ב"ה היה טיול מדהים ויחד משפחתי ייחודי.
טסנו ביום שני (20.6) בשעה 13 עם איזי ג'ט מטרמינל 1.
4 שעות של תורים, טיסה שהמריאה בשעתיים איחור (לפני ההמראה עדכני במייל את סוכנות הרכב המקומית שנגיע באיחור ושישמרו לנו את הרכב).
נחיתה במילאנו מלפנסה – אין תורים בכלל, תוך רגע 4 המזוודות שלנו הגיעו, בסוכנות הרכב קיבלנו את הרכב הגדול (והחדש!) תוך מספר דקות.
נוסעים לריבה דל גארדה – העיירה בצפון אגם גארדה, לדירה בה נשהה את כל 9 הלילות בטיול.
נסיעה של כמעט 3 שעות (לומדים את ענייני התשלום על כבישי האגרה, ומתרגלים לנהיגה על הילוכים:) ומגיעים ב23.00 לדירה – עייפים אך מרוצים שהיום הקשה מאחורינו.
דירה מרווחת ומפנקת, במתחם יש בריכה גדולה, ג'קוזי על הגג, מכונת כביסה, אופניים. בקיצור מומלצת! (maffei apartments).
יום שלישי – נסיעה למפלי ורונה ואחכ לאגם טנו היפהפה (20 דק נסיעה).
יום רביעי – הצפנו לדולמיטים, שעתיים נסיעה והגענו לski center latemer. קצת מטפטף. עולים ברכבל קרונות למעלה. הגשם מתחזק. מחכים לראות מתי יפסק שאולי יפתחו את המגלשות הרים. בינתיים יושבים במסעדה שיש שם לקפה ושוקו.. כשהגשם נפסק לרגע ומגלשות ההרים עדיין סגורות החלטנו לקחת את רכבל הchair lift שיעלה אותנו עוד למעלה. נוף מהמם ושקט מדהים. גם הילדים הצליחו ממש להתלהב מהנוף והטבע. טיול קצר למעלה, והמון תמונות ויורדים חזרה. לכבודנו פתחו את מגלשות ההרים – היינו שם לבד ופשוט עשינו ברצף מלא סיבובים על המגלשות. כיף אמיתי.
מאוחר יותר חוזרים עם רכבל הקרונות למטה ומדרימים חזרה לדירה (עוד עצירה בצד הדרך – הכל כל כך יפה ונקי – לארוחת צהריים מאוחרת שהבאנו איתנו).
יום חמישי – גארדלנד. הגענו קצת לפני 10, מאות אנשים מחכים בכניסה לפתיחה. ב10 בדיוק פותחים. לקח קצת זמן עד שנכנסנו. זה היה יום לא מאוד עמוס. אבל חם. בסך הכל תורים לא נוראיים בכלל. סדר גודל של עד 20 דק לרוב המתקנים. היו גם הרבה מתקנים בלי תור בכלל. והיו גם בודדים עם 45 דק תור שהילדים ויתרו עליהם מראש (היו מספיק מתקנים אחרים אטרקטיבים).
תביאו איתכם הרבה מים, ואוכל, וטלפונים שתוכלו להתפצל.
יום שישי – הלכנו לחופים בריבה דל גארדה, שכרנו קיאק לשיוט באגם, הילדים גם נכנסו למים (בגדול המים די קרים), אחכ נסענו לעיירה לימונה לשיטוט קצר ולטבילה בחופים שם. כל החופים מטופחים ממש. חזרה לדירה להתארגנות לשבת.
שבת מנוחה בדירה.
יום ראשון – נסיעה לדולמיטים: אגם מולבנו – שכרנו סירת פדלים וסירה חשמלית. בילינו על חוף האגם המהמם. אחכ נסענו לעיירה Cles ומשם יצאנו לשייט בקיאקים בתוך קניון (נקרא KAYAK IN RIO NOVELLA GORGES – של חברת Trentino wild). חוויה מטורפת וייחודית. 3 וחצי שעות של חתירה בקיאקים. נרטבים, והיה חם ממש אז היה פשוט מעולה!
יום שני – נסענו למעיינות החמים בקולה. פארק מדהים ומומלץ. בילינו שם כמה שעות טובות ומהנות. משם נסענו לקארטינג בaffi.
יום שלישי – על הבוקר הגענו למונטה בלדו. עלינו עם הרכבל הראשון. חווית הרכבל עצמה לא מדהימה (די צפוף) אבל למעלה פשוט מקסים. עשינו טיול לתצפית. הילדים קטפו פרחים. ישבנו לקפה במסעדה למעלה ואחרי שעתיים וחצי בערך ירדנו חזרה. חזרנו לדירה למצות עוד קצת את הבריכה והג'קוזי.
בלילה כבר יצאנו לכיוון מילאנו בשביל להגיע מוקדם מספיק (אחרי ה4 שעות בנתבג). בטרמינל 1 במלפנסה תוך שעה כבר היינו אחרי הכל.
טיסה חזרה עברה מהר ובטוב.
תודה לחברי הקבוצה ולמנהלים על המידע הזמין והשימושי.
מאחלת הנאה רבה לכל הטסים והמטיילים!