north italy
סגור את תיבת החיפוש

7 לילות 8 ימים מסלול טיול צפון איטליה

עזרה בתכנון מסלול טיול לצפון איטליה? השאירו פרטים 👇

סיכום הטיול שלנו (11 יום כולל פירנצה ורומא, זוג + 3 ילדים בוגרים 12, 18, 20)

שישי:
נחיתה במלפנסה השכרת רכב יורופקאר- שכרנו סקודה רכב מרווח, נוח, מנוע דיזל (תדלקנו רק פעמיים כל השבוע ונסענו המון), בגאז' ענק נכנסו לנו 4 מזוודות בקלות.
נסיעה למלון just hotel נחמד ללילה. לקחנו סוויטה עם 2 קומות שזה היה שווה ממש מיקום מרכזי מאד והילדים התלהבו מהקומה הנפרדת ומהתנאים הטובים לשינה שלהם.
משם לקחנו מטרו ממש מתחת למלון עד לקתדרלה וויטוריו עמנואל- מקסים ממש אווירה מטורפת ומבנה מרשים מאד.
שבת:
בבוקר סטארבקס הגדול בעולם- חוויה אבל יקר ונשארנו רעבים 🙃 אז נסענו לסופר מרקט lidl קנינו כמה דברים לפיקניק והמשכנו לקומו.
באגם קומו קצת הסתבכנו עם חניה, בסופו של דבר חנינו ממש קרוב לשייט ושילמנו במדחן.
לקחנו שייט לבלאג'יו היה נעים, רוח מרעננת וחוויה נחמדה מאד. בלג'יו מקסימה, אבל היה חם וממצה די מהר. הסתובבנו קצת בסימטאות אכלנו גלידה וזהו. מאמינה שאם היה חם מאד ויהיה לנו מספיק זמן, היינו נכנסים למים, אבל לא הספקנו.
משם ישירות למלון four points Sheraton בבולצאנו דולמיטים. נסיעה ארוכה ולא קלה- בתכנון היינו אמורים לעצור גם בסרמיונה לטיול/כניסה למים אבל התחלנו הכל מאוחר בגלל הסטארבקס ובגלל שהיינו מותשים מהטיסה אתמול, אז נסענו 3 שעות ברצף.
שרתון- מלון מהמם!!! חדרים גדולים ומפנקים, ארוחת בוקר טובה.
ראשון:
אגם קארזה– מושלם!!! מקום יפה לתמונות עשינו מסלול קצר מסביב לאגם יער מהמם ומלא צל.
סך הכל שעה.
משם המשכנו לרכבת רוח alpine coaster gardone שהמליצו כאן. עולים ויורדים ברכבל ובפסגת ההר גולשים ברכבת. ציפינו למסלול אתגרי וארוך יותר. היה נחמד אבל לגילאים שלנו ולאור הניסיון ברכבות שוות, היה יחסית מאכזב.
המשכנו למעבר פורדוי. מקסים מקסים מקסים, אבל… עליות תלולות מאד עם הרכב והגענו מאוחר (בארבע) שעה אחר כך הרכבל כבר נסגר. עלות למשפחה כמעט 600 שקלים אז ויתרנו על העלייה למרמולדה. בדיעבד צריך להגיע הרבה יותר מוקדם ולהקדיש לזה כמה שעות לטייל.
יום שני:
אגם בראייס– מהמם! מים קרים, הכנסנו רגליים ועשינו סיבוב קצר. אפשר להשכיר אופניים.
טרה צ'ימה – מקום מדהים! עשינו מסלול הליכה על ההרים. פרות מטיילות באחו ומים זורמים בכל מקום. קר מאד להתלבש חם.
Pizza petra בדרך למלון עצרנו לאכול ב
פיצה מעולה.
יום שלישי:
רפטינג trentino wild מעולה!!!
מסלול מהיר בנהר שוצף ומים קפואים (קיבלנו חליפות גלישה אז לא קר). מדריכים מצחיקים ומקצועיים.
להגיע עם נעליים סגורות ולקחת בתיק בגדי החלפה מגבות וכלי רחצה להתקלח אחרי.
הדרכה ארוכה אז לקח לנו מעל 3 שעות.
משם המשכנו לדירה בריבה דלגארדה Rivappartamenti דירה מקסימה במיקום מושלם! מארחת נחמדה מלאת רצון לעזור.
יום רביעי:
ארוחת בוקר צנועה בדירה ויצאנו לדרך.
מפלי ורונה– מהמם! עוצמתי מאד ויפה. פעילות קצרה סביב שעה. לקחת מעילים מחממים קפוא שם.
אגם טנו– אגם מושלם עם אי קטן במרכזו. זה חוף ים ממש- יש מציל והמים קרים אבל אפשר להיכנס לשחות. היה לנו קצת קר אז רק הלכנו בתוך המים לאי, ישבנו שם ונהנינו מהנוף המהמם. נעליים למים ישרדגו מאד את החוויה (לנו היו סנדלי שורש והיה נהדר).
סרמיונה- נסיעה של שעה וחצי, אבל שווה מאד! חוף ים מקסים מים חמימים ונעימים (מאמינה שזה מתחמם אחר הצהריים ועדיף מהבוקר), ברווזים שוחים באותם מים ויש סירות להשכרה.
אנחנו השכרנו סירה עם מגלשה בתוכה, ובת ה- 12 הגדירה את זה כדבר הכי כיף בטיול! כולנו נהנינו מאד.
יום חמישי:
גארדלנד. נחמד, אבל ממש לא ההילייט של הטיול… הילדים שלי ועוד המון אחרים חזרו חבולים מרכבת ההרים דמוית קומבה (ממש מכות באוזניים), בשאר המתקנים נהנו.
ארוחת ערב בריבה דל גארדה pizza Napoli
מצוין!!!
קינוח בגלידריה חמודה מאד nice
יום שישי:
ארוחת בוקר במאפייה מתחת לדירה בריבה דלגארדה. ישבנו על שפת האגם כשסביבנו ברבורים וברווזים, וברקע צלצול השעון… אווירה נעימה וכיף להתחיל את היום.
נסיעה לפירנצה ללילה ומשם לרומא.
תודה על הטיפים המעולים כאן ובקבוצת הווטצאפ.